تاریخ انتشار: 1403/03/08 20:15
کد خبر: 1276256

حمله تند عنایتی به برخی از مربیان: مربیانی که شرافت ندارند، درباره آن صحبت نکنند

سرمربی پیکان به‌صورت غیرمستقیم از تناقض در گفتار و رفتار برخی مربیان فوتبال کشورمان انتقاد کرد.
حمله تند عنایتی به برخی از مربیان: مربیانی که شرافت ندارند، درباره آن صحبت نکنند

به گزارش فرتاک ورزشی

 رضا عنایتی در نشست خبری بعد از دیدار تیم فوتبال پیکان مقابل فولاد خوزستان که به تساوی 2-2 انجامید، اظهار داشت: بهتر است درباره بازی صحبت نکنیم. گل خیلی خوبی زدیم و روی نقطه ضعف خودمان یعنی توپ‌های ارسالی دو گل خوردیم. کل بازی را در اختیار داشتیم و از نحوه امتیازگیری فولاد تعجب کردم.

وی با بیان اینکه سال‌هاست تیم‌های خوزستانی را می‌شناسد و خاطرات خوبی از آنها دارد، تصریح کرد: اتفاقات رخ داده در مسابقه امشب را نپسندیدم. من گفته بودم شکست گاهی اوقات لذتبخش است، چون تمام تلاش خودمان را می‌کنیم و بعد در خانه می‌نشینیم. عجیب است که در نیمه دوم با یک توپ بازی می‌کردیم! باشگاه فولاد این‌همه پتانسیل دارد. هر دو تیم استرس داشتند، اما باید جوانمردانه بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به نقش شانس در تعیین نتایج فوتبال بیان کرد: نمی‌توانیم شانس را از فوتبال جدا کنیم و باید بدانیم گاهی باید برای پیروزی باید خوش‌شانس باشیم. سال‌ها برای تیم‌های ملی و باشگاهی گل زدم و هیچ‌گاه نمی‌خواستم توپ به گوشه دروازه برود؛ شانس من گرفته و توپ به گوشه دروازه رفته است! خطاب به بعضی از همکاران خودم می‌گویم که ننشینند از شرافت صحبت کنند و کارهای دیگری انجام بدهند. تو که نداری، نکن!

عنایتی با انتقاد از رفتارهای صورت‌گرفته با مربی پیکان خاطرنشان کرد: گردن خودمان را کج نکنیم و بازیکن داخل بگذاریم! از فوتبال لذت ببرید. شما خبرنگاران هم از این مسابقه کلافه شده‌اید. من چیزی جز محبت از مردم خوزستان ندیده‌ام، اما دستیار مرا ابتدای بازی زدند! مگر می‌شود یک نفر از بیرون بیاید و با مشت به مربی من بزند؟! نمی‌توانید بگویید این کار برنامه‌ریزی شده نبود. بعد از اینکه گل دوم را دریافت کردیم، با یک توپ بازی می‌کردیم.

وی در ادامه اظهارات خود عنوان کرد: اینگونه می‌شود که توپ در دقیقه 7+90 وارد دروازه می‌شود. فکر کردید این شکلی است؟ خیر. شرافت خودمان را وسط بگذاریم و بدانیم هر کسی لیاقت داشته باشد، در لیگ برتر می‌ماند. هر تیمی هم که لیاقت نداشته باشد، یک سال سقوط می‌کند. استقلال، پیکان، نساجی، فولاد و هوادار تیم‌هایی نیستند که سال بعد نتوانند به لیگ برتر صعود کنند، اما شرافت خودشان را از دست نمی‌دهند.

سرمربی پیکان مجدداً از برخی مربیان فوتبال ایران انتقاد کرد و گفت: همکاران من که گردن‌تان مقابل دوربین آویزان است و از شرافت صحبت می‌کنید! چیزی را که درباره آن حرف می‌زنید، داشته باشید! من در این باره حرف می‌زنم تا حساب کار دست این افراد بیاید. مسئولان پیگیری‌هایی انجام می‌دهند و امیدوارم این مسائل را پیگیری کنند تا حق تیمی ضایع نشود.

عنایتی در مورد جوانگرایی تیم پیکان اظهار داشت: ما جوان‌ترین تیم لیگ را در اختیار داریم و از بازیکنان 17 یا 18 ساله استفاده می‌کنیم. من به بازیکن رده نوجوانان بازی دادم و می‌خواهم تبعات آن برای من باشد. امیدمان به خداست. تمام تلاش خودمان را می‌کنیم شرایط خودمان را در بازی بعدی به‌گونه‌ای رقم بزنیم که کارمان را با یک برنامه‌ریزی خوب در سال آینده پیش ببریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/em6wop

آخرین اخبار