تاریخ انتشار: 1403/03/08 21:01
کد خبر: 1276262

نویدکیا: برای من مهم نیست پرسپولیس قهرمان شود یا استقلال

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان تأکید کرد که برای او اهمیتی ندارد که در پایان لیگ برتر پرسپولیس به عنوان قهرمانی برسد یا استقلال.
نویدکیا: برای من مهم نیست پرسپولیس قهرمان شود یا استقلال

به گزارش فرتاک ورزشی

محرم نویدکیا، پس از شکست خانگی 3 بر  2 مس رفسنجان مقابل استقلال خوزستان گفت: باید به استقلال خوزستان تبریک بگویم. نیمه اول بسیار بدی داشتیم و وقتی که در یک نیمه، سه گل می‌خوریم یعنی در ساختار دفاعی تیمی بسیار بد بودیم. باید در خصوص این بازی خیلی فکر کنیم و خیلی زیاد این بازی را ببینیم. نقاط تاریک زیادی در نیمه اول داشتیم که برای خودم هم جالب بود که این قدر می‌توانیم اشتباه کنیم. در نیمه دوم بازی بهتری انجام دادیم ولی در خلق موقعیت خیلی موفق نبودیم، البته موقعیتی هم به تیم حریف ندادیم و استقلالی‌ها بیشتر سعی کردند از ضدحملات استفاده کنند و از فاصله‌های دور شوت بزنند. در کل روز بدی داشتیم و از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم که تا اینجا آمدند اما بازی خوبی ندیدند.

وی افزود: این بازی یک آلارم خوب برای ما بود که حواسمان باشد. این شرایط تقصیر من است چون سرمربی تیم هستم و وظیفه‌ام است تا بتوانم چه به لحاظ جسمانی و چه از لحاظ روحی و روانی، تیم را بالا بیاورم که متأسفانه این شرایط را نداشتیم. مسئولیت با سرمربی است و امیدوارم در بازی‌های بعدی با ذهنیت بهتر بازی کنیم.

سرمربی مس رفسنجان در واکنش به این موضوع که حضور در نیمه‌نهایی جام حذفی ذهن بازیکنانش را مشغول کرده بود، اظهار داشت: این شرایط تقصیر من است. استقلال خوزستان امروز جسورانه بازی کرد،  اما اینکه ما به خاطر جام حذفی باختیم، چیزی است که به من برمی‌گردد چون شاید نتوانسته باشم تیم را از نظر ذهنی آماده کنم. باید خیلی منظم‌تر بازی می‌کردیم. برد ما را 2-3 پله در جدول بالا می‌آورد که این فرصت را از دست دادیم.

نویدکیا در خصوص بازی آخر تیمش با پرسپولیس که تأثیر مستقیمی در مشخص کردن قهرمان لیگ دارد، گفت:  برای من فرقی نمی‌کند که پرسپولیس قهرمان شود یا استقلال، واقعاً برای من مهم نیست که چه تیمی اوت می‌شود. برای من این اهمیت دارد که تیمم با نظم بازی کند که مقابل استقلال خوزستان چنین چیزی را ندیدیم. اگر با این سبک مقابل پرسپولیس بازی کنیم مشکلات زیادی خواهیم داشت. باید خیلی زیاد بازی امشب‌مان را ببینیم تا متوجه مشکلات‌مان شویم. اگر بخواهم بهانه بیاورم خیلی بهانه دارم، مانند اینکه بگویم تیم من با اتوبوس به انزلی رفت و 700 کیلومتر سفر داشت که از نگاه من این موضوع فقط بهانه است. من باید تیمم را بهتر آماده می‌کردم.

وی در پاسخ به این سؤال چرا حامد لک بازی نکرد؟ گفت: لک در جام حذفی محروم است و ما نمی‌خواستیم داود نوشی صوفیانی بدون بازی کردن در جام حذفی بازی کند. می‌خواستیم به او شانس داده باشیم تا به شرایط مسابقه برسد و بعد در جام حذفی هم به ما کمک کند، اما متأسفانه 3 گل خورد که به نظر من روی هیچ کدام آنها تقصیری نداشت.

سرمربی مس رفسنجان در خصوص حضور مدیران این تیم در تمرین مس عنوان کرد: در فوتبال حرف زدن راحت است. فکر می‌کنم وظیفه همه است که از این تیم مراقبت کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/npjldg

آخرین اخبار