تاریخ انتشار: 1403/03/09 11:38
کد خبر: 1276272

شرط نکونام برای احترام به قهرمانی پرسپولیس | این اتفاق بیفتد به افتخارشان می‌ایستم

جواد نکونام سرمربی استقلال در گفت و گویی ادعایی عجیب در خصوص پرسپولیس مطرح کرد.
شرط نکونام برای احترام به قهرمانی پرسپولیس | این اتفاق بیفتد به افتخارشان می‌ایستم

 استقلالی ها امیدوار بودند تا با برتری برابر گل گهر، خبرهای خوبی از قزوین به گوششان برسد. اتفاقی که رخ داد ولی مدت زمان آن بسیار کوتاه بود و با گلی که مسعود ریگی وارد دروازه شمس آذر کرد، یک بار دیگر صدر جدول رده بندی دستخوش تغییر شد و پرسپولیس به صدر جدول بازگشت.

جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی، اتهامات قبلی خود درخصوص پایین کشیده شدن تیمش از صدر جدول تکرار ولی این بار شدت آن نسبت به کنفرانس قائمشهر کمتر بود. با این حال، او صحبت هایی را به زبان آورد که نشان دهنده اشاره او به دیدار جنجالی گل گهر و پرسپولیس است.

سرمربی آبی ها در واقع به یکی از جنجالی ترین صحنه های لیگ بیست و سوم اشاره می کند که در دیدار گل گهر و پرسپولیس یک تصمیم مشکوک از سوی امیرمحمد داوودزاده، کمک داور دوم این مسابقه کاری کرد تا شاگردان مارینوس اوزونیدیس دست خالی زمین را ترک کنند.

در دقیقه 61 روی ارسال مهدی تیکدری از جناح چپ زمین و ضربه سر میشل ته فرده می‌توانست گل تساوی را بزند ولی بیرون آوردن توپ توسط علیرضا بیرانوند و عدم اعلام گل از سوی کمک داور دوم کاری کرد تا پیام حیدری، داور وسط نیز بازی را دنبال کند.

صحنه ای که باعث شد در ادامه پرسپولیس با پیروزی و کسب سه امتیاز برابر گل گهر، زمین بازی را ترک کند. سرمربی استقلال نیز روز گذشته بدون اشاره مستقیم به این موضوع، اعلام کرد که همین تصمیم کمک داور مسابقه، روی تعیین قهرمان لیگ اثرگذار بوده است.

نکونام روز گذشته در واکنش به سوال خبرنگاری که گفت قهرمان لیگ در 22 دوره گذشته دو بار در هفته آخر تعیین شده است و این احتمال وجود دارد تا استقلال نیز در هفته آخر به قهرمانی برسد، اظهار داشت: فصل‌های دیگر را با امسال مقایسه نکنید. امسال همین سیرجان را بردم، اما دیدید آن تیم (پرسپولیس) چگونه و با چه گلی (مقابل گل‌گهر) پیروز شده است. در آن تیم، گل‌ها را زدند و هیچ اتفاقی نیفتاد تا به اینجا رسید. مگر قهرمان لیگ با چند امتیاز اختلاف مشخص می‌شود؟ اگر تیمی با 12 امتیاز اختلاف به قهرمانی برسد، به افتخار این تیم می‌ایستم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه اظهارات خود پیرامون هفته بیست‌وهشتم عنوان کرد: دیدید استقلال خوزستان با چه اتفاقی روبه‌رو شد؛ بازی استقلال را هم دیدید. این چیزی بود که گفتم تیم‌ها را جابه‌جا کردند. 9 هفته تا پایان لیگ گفتم اگر بتوانند تیم ما را پایین بیاورند، همه چیز خوب می‌شود و دیگر کسی از شرافت و مردانگی حرف نمی‌زند.

نکونام با بیان این جملات، یک بار دیگر برخی تصمیمات از جمله اشتباهات داوری را در از دست رفتن صدر و شاید هم قهرمانی لیگ موثر دانست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/55m7lq

آخرین اخبار