تاریخ انتشار: 1403/03/08 19:36
کد خبر: 1276240

اوزونیدیس: باورم نمی‌شود به استقلال باختیم

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: امروز جنگیدیم، اما دوباره نتیجه را واگذار کردیم. اصلاً باورم نمی‌شود.
اوزونیدیس: باورم نمی‌شود به استقلال باختیم

به گزارش فرتاک ورزشی

مارینوس اوزونیدیس در نشست خبری بعد از شکست یک بر صفر گل‌گهر سیرجان مقابل استقلال در هفته بیست و نهم لیگ برتر، گفت: امروز جنگیدیم، توپ داشتیم، توپ پخش کردیم، اما دوباره نتیجه را واگذار کردیم. اصلاً باورم نمی‌شود. اگر مربی آکادمی بودم، از سبک بازی تیم‌مان و اینکه خوب پاس می‌دهیم، خوشحال می‌شدم، ولی ما تیم حرفه‌ای هستیم و احتیاج به نتیجه داریم.

وی ادامه داد: الان اولویت ما لیگ برتر نیست، اما هم من و هم بازیکنان از این شرایط که خوب بازی می‌کنیم و نتیجه نمی‌گیریم، خسته هستیم. در نیم فصل دوم با غایبان زیادی بازی کردیم، اما سطح خوب‌مان را حفظ کردیم. همیشه اتفاقاتی می‌افتد که بازی را از دست می‌دهیم.

اوزونیدیس عنوان کرد: باید کمی باهوش‌تر باشیم. در واقع وقتی که دو دقیقه از پایان نیمه اول باقی مانده بود، باید کمی بازی نگه می‌داشتیم، توپ‌های بلند می‌زدیم و نتیجه را حفظ می‌کردیم، چون آنها تحت فشار بودند، نه ما. همیشه به بازیکنانم گفته‌ام که اگر عقب بنشینیم، استقلال تیم خطرناکی است، چون در کرنرها و ضربات ایستگاهی و توپ‌های بلند خطرناک نشان می‌دهد. این سبک‌شان است و اصلاً درباره آن بحثی ندارم. در نیمه دوم نیز شروع به پاسکاری و ایجاد موقعیت و کنترل بازی کردیم و چندین شانس هم داشتیم. در چنین بازی‌های وقتی که چندین شانس دارید و موفق به گلزنی نمی‌شوید، مشخص است که بازنده می‌شوید.

ادامه دارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/pblwoo

آخرین اخبار