تاریخ انتشار: 1403/03/09 07:30
کد خبر: 1276268

حسینی برای نتیجه بازی پرسپولیس وقت تلف کرد؟

سیدحسین حسینی به طرز عجیبی و در لحظاتی که پرسپولیس گل تساوی را دریافت کرده بود، دچار مصدومیت شد.
حسینی برای نتیجه بازی پرسپولیس وقت تلف کرد؟

به گزارش فرتاک ورزشی

هواداران استقلال، استادیوم آزادی را به مدت ۹ دقیقه روی سرشان گذاشتند. درست در لحظاتی که شمس آذر با به ثمر رساندن گل تساوی برابر پرسپولیس، معادلات را در صدر جدول رده بندی تغییر داده بود، آبی پوشان از اتفاقات رخ داده در استادیوم سردار آزادگان قزوین خوشحال و شادمان بودند.

در لحظاتی که استقلال پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه کاشته شده بود، دروازه پرسپولیس باز شد تا ورزشگاه آزادی منفجر شود. آبی‌ها تصورش را هم نمی‌کردند که این شادی بسیار زودگذر باشد و دقایقی بعد، مسعود ریگی دروازه شمس آذر را باز کند و دوباره سرخ‌ها به صدر بازگردند.

اما در دقیقه ۵۳ دیدار استقلال و درست دقایق کوتاهی پس از اینکه خبر دریافت گل تساوی پرسپولیس به استادیوم آزادی رسیده بود، اتفاق عجیبی برای کاپیتان آبی‌ها رخ داد که منجر به وقفه پنج دقیقه‌ای در جریان مسابقه شد و حتی گمان می‌رفت که باید شاهد تغییراتی درون دروازه این تیم باشیم.

زمانیکه سیدحسین حسینی قصد داشت تا از کنار دروازه بازی را آغاز کند، پای راست او پیچ خورد و روی زمین افتاد. گلر آبی‌ها که به نظر می‌رسید از شدت درد زیاد به خود می‌پیچید، از کادر پزشکی درخواست کرد تا برای مداوای او وارد زمین شوند.

در ابتدا تصور می‌شد که این ترفندی برای وقفه انداختن در بازی است تا دیدار آبی‌ها وقت‌های اضافه بیشتری داشته باشد و آنها از نتیجه پایانی دیدار پرسپولیس نیز اطلاع داشته باشند اما زمانیکه برخی از بازیکنان استقلال مانند سلیمی و رضاوند رو به کادرفنی درخواست تعویض حسینی را داشتند، به نظر می‌رسید که موضوع جدی است.

بهزاد غلامپور نیز که تمام حواسش به نظر نهایی کادرپزشکی بود، محمدرضا خالدآبادی را از روی نیمکت بلند کرد و گلر دوم آبی‌ها نیز برای ورود به زمین مسابقه آماده شده بود. آسیب دیدگی عجیب حسینی باعث توقف پنج دقیقه‌ای مسابقه شد و جالب اینکه درست در همان لحظات،  مسعود ریگی گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند تا ورزشگاه آزادی خیلی زود غرق در سکوت شود.

در نهایت نیز حسینی از زمین بلند شد و برخلاف تصاویری که از تلویزیون به نمایش گذاشته شد و درد شدیدی که در صورت او مشاهده می‌شد، کاپیتان آبی‌ها مشکلی برای ادامه بازی نداشت و تا پایان نیز در زمین مسابقه حضور داشت.

جالب اینکه بازی استقلال و گل گهر هم با ده دقیقه مطابق میل کادر فنی استقلال چند دقیقه دیرتر از بازی پرسپولیس به پایان رسید، در حالیکه هواداران استقلال با عصبانیت از گوشی موبایل شادی بازیکنان تیم رقیب را روی زمین چمن سردار آزادگان مشاهده می‌کردند!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/wkvjpv

آخرین اخبار