تاریخ انتشار: 1403/03/09 05:00
کد خبر: 1276266

رحمتی: با این امتیاز استقلال قهرمان می‌شود

مربی تیم استقلال گفت: ما کاملا معتقدیم که اگر ۶۷ امتیازی شویم، قهرمان لیگ خواهیم شد.
رحمتی: با این امتیاز استقلال قهرمان می‌شود

به گزارش فرتاک ورزشی

کیانوش رحمتی بعد از برد یک بر صفر این تیم مقابل گل‌ گهر اظهار کرد: می‌دانستیم مقابل گل‌گهر کار سختی داریم چون تیم خوبی در دفاع و ضدحمله هستند. موقعیت‌های خوبی داشتیم و می‌شد زودتر به گل دوم برسیم تا راحت‌تر ادامه دهیم. در ضربات آخر کم‌دقت بودیم. از هواداران تشکر می‌کنیم که در طول فصل حامی ما بودند. الان که در رده دوم جدول بودیم با حضورشان دل‌گرمی دادند. همه هواداران بدانند ما تا لحظه آخر امیدواریم و به عشق آن‌ها می‌جنگیم.

او در واکنش به این موضوع که آیا نقطه عطف جام تساوی استقلال مقابل نساجی بود، توضیح داد: در بازی‌های خارج از خانه یک تیم چند موقعیت ایجاد می‌کند؟ روی رضاوند پنالتی شد و توپ بلانکو به تیرک خورد. کارشناسان می‌گویند در داخل ۱۸ نساجی برخورد بود اما پنالتی نیست. مگر می‌شود برخورد باشد و پنالتی نگرفت؟ وقتی تیمی آن‌طور عقب می‌نشیند کار خیلی سخت می‌شود. من باز هم تاکید می‌کنم که ما در روز آخر هم می‌جنگیم و اگر ۶۷ امتیازی شویم، قهرمان لیگ خواهیم شد و واقعا امیدواریم. بچه‌های ما تا الان هم بهترین خود را ارائه کرده‌اند.

رحمتی در پایان صحبت‌های خود گفت: کار هنوز تمام نشده و امیدوارم داوری‌ها مثل امروز خوب باشد. داورانی که صحنه‌هایی که می‌بینند را سوت می‌زنند بی‌طرف هستند. همین الان مشخص نبودن محل بازی با پیکان هم باعث سردرگمی است. باید هر چه زودتر تکلیف مشخص شود تا هر دو تیم برنامه‌ریزی کنند. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/renqky

آخرین اخبار