تاریخ انتشار: 1403/03/09 11:31
کد خبر: 1276270

انقلاب در بارسا با مربی جدید! گوندوگان: همه چیز تغییر می‌کند

ایلکای گوندوگان، ستاره بارسلونا، معتقد است که حضور مربی جدید در این تیم تغییرات بسیاری را به همراه خواهد داشت.
انقلاب در بارسا با مربی جدید! گوندوگان: همه چیز تغییر می‌کند

گوندوگان در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان گذشته تصمیم گرفت که منچسترسیتی را ترک کند و راهی بارسلونا شود تا به رویای کودکی‌اش برای بازی در این تیم برسد و امیدوار بود که بتواند دوران موفقی که در لیگ برتر انگلیس داشت را در این تیم هم تکرار کند.

اما شرایط در این فصل برای او به شکل متفاوتی پیش رفت و بارسلونا موفق نشد تحت هدایت ژاوی هیچ جامی را به دست آورد و هیچ رقابتی عنوان قهرمانی را کسب کند تا او فصل سختی را پشت سر گذاشته باشد اما حالا امیدوار است که شرایط در فصل آینده برای او به شکل متفاوتی پیش برود.

گوندوگان در گفتگو با روزنامه اسپورت درباره انتخاب سرمربی جدید برای بارسا اظهار داشت: «ما مربی جدیدی داریم و بنابراین موضوعات بسیاری قرار است در این تیم تغییر کند. ما باید به عنوان یک تیم با هم باشیم و سعی کنیم که از تمام پتانسیلی که داریم استفاده کنیم اما در عین حال باید این استعداد را در زمین هم پیاده کنیم و از اشتباهات‌مان درس بگیریم.»

این ستاره آلمانی با تمجید از بازیکنان جوان بارسا گفت: «این بخشی از دی ان ای بارسلونا است. رشد بازیکنان لاماسیا خصوصا در این فصل با درخشش بازیکنانی مانند لامین یامال، کوبارسی و فورت که همگی عملکرد درخشانی داشتند و مسئولیت بسیاری را در تیم و در سن پایین قبول کردند. آنها ۱۶ یا ۱۷ سال دارند اما در سطح بالایی بازی می‌کنند. ما خوش شانس هستیم که آنها را داریم.»

این بازیکن درباره اتفاقاتی که در این فصل رخ داد اضافه کرد: «من فکر می‌کنم که این فصل پر از فراز و نشیب از نظر احساسی و فیزیکی بود. من در لالیگا بازی کردم و برای باشگاهی که رویای کودکی‌ام بود به میدان رفتم و هم تیمی‌های جدیدی پیدا کردم. من همچنین درس‌های بسیاری گرفتم و این تجربه‌ای است که بسیار از آن لذت بردم.»

گوندوگان درباره بازیکنی که بیشتر از همه به او کمک کرد مدعی شد: «تراشتگن بازیکنی بود که بیشتر از همه در این فصل به من کمک کرد چون من به باشگاه جدید و کشوری جدید آمده بودم و باید با شرایط سازگار می‌شدم. مارک دوست من است و ۱۰ سال است که در بارسا حضور دارد، بنابراین توانستم سوالات بسیاری از او بپرسم و چیزهای بسیاری یاد بگیرم. خوشحالم که او در تیم من است.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/yo6gwe

آخرین اخبار