تاریخ انتشار: 1403/03/08 19:39
کد خبر: 1276242

سمیعی: اراک و مشهد اولویت باشگاه ما برای بازی آخر هستند

سرپرست مدیرعاملی استقلال می‌گوید مشهد و اراک در اولویت باشگاه تحت نظر او برای تقابل با پیکان در هفته سی‌ام لیگ برتر هستند.
سمیعی: اراک و مشهد اولویت باشگاه ما برای بازی آخر هستند

به گزارش فرتاک ورزشی

فرشید سمیعی بعد از پیروزی استقلال مقابل گل‌گهر در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر، اظهار داشت: تبریک خدمت همه دوستان. ان‌شاءالله که به امید خدا در بازی آخر بچه‌ها پرقدرت ظاهر می‌شوند. باید ببینیم اوضاع چطور می‌شود، امید هست و به هر حال مسابقات ادامه دارد. باید ببینیم تا بازی آخر چطور می‌شود.

 وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه پیکان گزینه سقوط به لیگ دسته اول است آیا اطلاعی از محل برگزاری آخرین دیدار آبی‌پوشان دارد یا خیر، گفت: هنوز مشخص نشده است، ولی قرار است اعلام شود. به این دلیل که بازی قبلی پیکان با رقیبان ما با تماشاگر برگزار شده است.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا داوران از باشگاه استقلال یا جواد نکونام شکایت کرده‌اند، تصریح کرد: خیر، کذب بود. هیچ چیزی ابلاغ نشده است.

سمیعی راجع‌به اینکه با وجود حضور استقلال در کورس قهرمانی حالت ناامیدی دارد، خاطر نشان کرد: به هر حال شما وقتی مدیر - هوادار باشید بازی‌ها روی شما اثر خواهد گذاشت. صد درصد برای بازی روز شنبه دوباره پرامید و قدرت برخواهیم گشت. تیم هم همینطور است، دوباره پرقدرت برخواهد گشت. به امید خدا تا آخرین ثانیه و تا آخرین دقایق دنبال پیروزی و فتح جام خواهیم بود.

سمیعی درباره اینکه گفته می‌شود شهر اراک هم به جمع گزینه‌های میزبانی بازی پایانی استقلال در فصل بیست‌وسوم لیگ برتر افزوده شده است، گفت: مشهد و اراک در اولویت باشگاه استقلال هستند، ولی تعیین شهر میزبان به این بستگی دارد که در جلساتی که برگزار خواهد شد کدام شهر تعیین شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/renqry

آخرین اخبار