تاریخ انتشار: 1403/03/08 19:24
کد خبر: 1276234

دقیقی: در نیمه اول تیم برتر میدان بودیم

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: بازی را خیلی تاکتیکی جلو می‌بردیم و در نیمه اول تیم برتر میدان بودیم.
دقیقی: در نیمه اول تیم برتر میدان بودیم

به گزارش فرتاک ورزشی

سعید دقیقی پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی را خیلی تاکتیکی جلو می‌بردیم و در نیمه اول تیم برتر میدان بودیم. در این نیمه شش یا هفت کرنر داشتیم و روی اشتباه فردی گل خوردیم. متأسفانه کاپیتان ما شب بازی به شدت مریض شد و با توجه به بضاعت کمی که از لحاظ مهره‌ای داشتیم، به او بازی دادیم که یکی از بدترین بازیکنان ما بود.

«بازیکنان پرسپولیس در نیمه اول وارد محوطه جریمه ما نشدند.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: در نیمه دوم به گل رسیدیم و می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم که محمد پاپی به‌خاطر فشار بازی و خستگی، نتوانست کار را تمام کند. بازیکنان باکیفیت و باتجربه‌ای از پرسپولیس وارد زمین شدند و به شرافت بازیکنان خودم درود می‌فرستم. دو گل پرسپولیس روی اشتباه فردی ما رقم خورد.

سرمربی شمس آذر قزوین با تمجید از شاگردان خود بیان کرد: بازیکنان شمس آذر، خودشان را به بهترین شکل اثبات کرده‌اند و فقط باید میدان‌های بزرگ ببینند. تمام تلاش خودمان را کردیم و من در این مسابقه به اندازه همه بازی‌ها کنار زمین حرص خوردم تا از شرافت خودمان دفاع کنیم. تیم بزرگ پرسپولیس به دنبال قهرمانی بود و ما به دنبال اعاده حیثیت بودیم. خیلی ناراحت هستم و به نظرم می‌شد بازی را به‌گونه دیگری رقم زد.

دقیقی با اشاره به گل دوم پرسپولیس خاطرنشان کرد: با بازیکنان بحث کرده بودیم که مسعود ریگی وارد محوطه جریمه می‌شود و گل می‌زند. اگر در صحنه قبلی اجازه نمی‌دادیم پرتاب اوت به جناح مقابل می‌رسید، گل (دوم) را دریافت نمی‌کردیم. به پرسپولیس تبریک می‌گویم و از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم. گفته بودم که برای خودمان و شرافت فوتبال بازی می‌کنیم؛ نه برای آبی و قرمز.

ادامه دارد ...

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/jmbwgl

آخرین اخبار