تاریخ انتشار: 1395/06/26 00:41
کد خبر: 261219

منصوریان حتی اگر هم ببازد باید بماند/ در باره منصوریان قمار شد

حمیددرخشان گفت و گوی متفاوتی را انجام داده بود که به اطلاع رسید ولی بخشی از آن به منصوریان و استقلال ربط دارد که خواندن آن خالی از لطف نمی باشد.
منصوریان حتی اگر هم ببازد باید بماند/ در باره منصوریان قمار شد

 

یکی مثل نامجو مطلق باید کمک منصوریان باشد

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، حمید درخشان ستاره بی چون چرای دهه 60 فوتبال کشور بود که بازی های درخشانش هیچ گاه از یادها نخواهد رفت. او در آخرین مصاحبه اش حرفهایی زد که دیزوز بر روی خروجی سایت  فرتاک ورزشی و خیلی از خبرگزاری های کشور قرار گرفت.

 

حمیدخان درخشان در بخش از صحبت هایش در مورد منصوریان گفت:نباید منصوریان را لبه پرتگاه بگذارند، باید به او فرصت دهند حتی اگر در دربی به پرسپولیس ببازد. قبول دارم که درباره منصوریان قمار شد و او زود به استقلال آمد؛ اما حالا که هست باید نگهش داشت و حداقل ۱۰ بازی به او فرصت داد.

 

سرمربی سابق پرسپولیس در ادامه و در خصوص این که چه کسی می تواند به منصوریان در این برهه از زمان کمک کند، گفت: باید به علی منصور کمک می‌شد اما به چه شکلی؟ باید آدمی مثل مجید نامجومطلق بسیار باهوش و کاربلد را کنارش می‌گذاشتند تا این که برایش آقا بالاسر بیاورند. البته بهتاش دوست عزیز و قدیمی من است اما باید در کادر فنی با راه حلی که گفتم مشکل را حل می‌کردند. چون تصور می‌کنم اطرافیان منصوریان نمی‌توانند آن طور که باید و شاید به او کمک کنند.

 

وی افزود: داستان دیگری هم هست که شما می‌گویی استقلال ۴ دفاع چپ تخصصی دارد اما یک دفاع میانی مثل هرایر مگویان را میگذارد دفاع چپ. این طوری هم آن دفاع وسط بدبخت خراب می‌شود وهم آن ۴ دفاع چپی که شما می‌گویی، در این حالت چه کسی باید به منصوریان مشاوره فکری بدهد؟ یک تیم که فقط یک سرمربی نیست. شما گفتی پاشازاده ادعا کرده حاضر است برود دفاع استقلال را درست کند، این که راه حلش نیست. یکی بیاید این ادعا را کند و بعد منصوریان از حیث فوتبال حرفه‌ای خراب شود! چاره کار همان شکلی‌ست که گفتم حضور دائمی یکی مثل نامجو مطلق بسیار باهوش.

 

برخی رفقا ادعا می‌کنند که مربیان امروز استقلال در نفت موفق بودند؛ بله که بودند اما داستان نفت و استقلال زمین تا آسمان متفاوت است. در استقلال و پرسپولیس شما یک بار سنگینی روی دوش داری و باید با این بار سنگین تخته گاز بروی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vyekz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از پیراهن غول پیکر منصوریان در دربی/عکس