تاریخ انتشار: 1403/03/15 08:28
بروید ببینید مدرک مالیاتی کدام تیم‌ها ایراد داشت
کد خبر: 1276607

ادعای بزرگ استقلال درباره مجوز حرفه‌ای پرسپولیس

سرپرست مدیرعاملی استقلال مدعی است که مفاسا حساب مالیاتی چند تیم تهرانی از سوی اداره مالیات صادر نشده ولی آنها مجوز حرفه ای دریافت کردند.
ادعای بزرگ استقلال درباره مجوز حرفه‌ای پرسپولیس

به گزارش فرتاک ورزشی

فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی استقلال شب گذشته مهمان برنامه فوتبال برتر بود. او در بخشی از این گفتگو، ادعای مهمی را درخصوص حذف آبی ها از آسیا در فصل گذشته و دریافت مجوز حرفه ای یک تیم تهرانی مطرح کرد. البته مشخصا منظور سمیعی از این تیم، پرسپولیس بود ولی او نامی از باشگاه رقیب نیاورد.

سرپرست مدیرعاملی استقلال خطاب به محمد حسین میثاقی گفت: من یک فکت به شما می‌دهم که آن را بررسی کنید. سال گذشته که استقلال به دلایل متعدد از آسیا حذف شد، شما مجوز مالیاتی تمام تیم‌هایی که فصل قبل مجوز حرفه‌ای گرفتند را بررسی کنید. بروید ببینید آیا اسنادی که به عنوان مدارک مالیاتی بارگذاری شد، درست بوده یا خیر.

او ادامه داد: یک جاهایی به برخی تیم‌ها کمک می‌شود که به استقلال نمی‌شود. من نیز طرفدار منافع و حاکمیت کشور هستند و جانم را برایش می‌دهم، ولی وقتی برای تیم‌های دیگر این کمک‌ها می‌شود، برای استقلال هم بشود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اعتقاد دارد درخصوص مجوز حرفه ای بین استقلال و پرسپولیس یکسان رفتار نشده، گفت: از اداره مالیات تیم‌هایی که مربوط به تیم‌های تهرانی است، بپرسید که این مفاسا حساب چگونه است؟ از آنها بپرسید شما مفاسا حساب را برای چه تیم‌هایی صادر کرده‌اید؟ برای کدام تیم‌ها را صادر نکرده اید و آیا از اینکه مدرکی که شما نداده‌اید و (در سامانه AFC) بارگذاری شده شگفت زده شده‌اید یا خیر؟

سرپرست مدیرعاملی استقلال در مورد اینکه آیا اعتقاد دارد که جعل صورت گرفته یا نه، گفت: من نام هیچ تیم خاصی را نمی‌برم. از آنها بپرسید که نام چند تیم را داده‌اید و مفاسا حساب آنها را صادر کرده‌اید و برای چه تیم‌هایی صادر نکرده‌اید؟ خودتان بقیه آن را متوجه می‌شوید.

سمیعی درخصوص اینکه این تخلف از سوی فدراسیون فوتبال صورت گرفته، پاسخ داد: فدراسیون نیست، افراد هستند. برخی افراد که در کمیته صدور مجوز هستند، در مورد برخی یا ناآگاه بودند یا چشم‌هایشان را به روی برخی تیم ها بستند.

وی درباره اینکه آیا با قاطعیت می گوید که این تخلف در حق استقلال صورت گرفته، گفت: من این را اعتقاد دارم. ولی من مرجع آن نیستم. گفتم که از شما خواهش می‌کنم از اداره مالیات شمیرانات بپرسید که شما فصل قبل مجوز کدام تیم‌ها را صادر کردید و برای کدام تیم‌ها را صادر نکردید؟ به راحتی می‌توانید پیگیری کنید، من به هیچ تیمی اتهام نمی‌زنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/dj5zwp

آخرین اخبار