تاریخ انتشار: 1403/03/15 15:02
کد خبر: 1276625

بمب بزرگ نقل و انتقالاتی در پرسپولیس خنثی شد!؟

روزی که اوسمار ویرا به تمجید از رامین رضاییان پرداخت خیلی‌ها ستاره سپاهان را بازیکن جدید پرسپولیس دانستند.
بمب بزرگ نقل و انتقالاتی در پرسپولیس خنثی شد!؟

اوسمار لوس ویرا در یک برنامه تلویزیونی از بازیکنان موردعلاقه خود گفت که سه نفر از آن‌ها از جمله رامین رضاییان در سپاهان بازی می‌کردند.

رضاییان فصل خوبی را در سپاهان اصفهان سپری کرد هرچند که به اردوی اخیر تیم ملی دعوت نشده و به نظر می‌رسد به خاطر سن و سالی که دارد نتواند در یک جام جهانی دیگر هم حضور داشته باشد. با این حال پرسپولیسی‌ها تصور می‌کردند که با توجه به علاقه و اعتقاد زیاد ویرا به رامین رضاییان او یکی از خریدهای جدید پرسپولیس است و می‌تواند بمب نقل و انتقالاتی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران باشد اما رضا درویش صراحتا عنوان کرد که هیچ کدام از بازیکنان سابق پرسپولیس که سابقه عضویت در این تیم را دارند، در لیست جدید باشگاه و ویرا نیستند و جذب آن‌ها منتفی است.

درویش همچنین خبر از توافق نهایی با دو بازیکن لیگ برتری داد که گفته می‌شود یکی از آن‌ها مهدی لیموچی و دیگری جواد آقایی‌پور است.

در مورد رامین رضاییان هم شنیدیم اگر شرایط انتقال او به پرسپولیس منتفی شود در سپاهان ماندنی خواهد شد. پیش از این و در فصل نقل‌وانتقالات سال قبل شایعاتی شنیده می‌شد مبنی بر این‌که تنی چند از بازیکنان پرسپولیس هم مخالف بازگشت رامین رضاییان به تیمشان هستند!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/66nkk7

آخرین اخبار