تاریخ انتشار: 1403/03/15 17:24
درویش: برگرد، اینجا دکترهای خوبی هست!
کد خبر: 1276632

آخرین وضعیت تمدید اوسمار با پرسپوليس

آخرین وضعیت تمدید اوسمار با پرسپوليس

به گزارش فرتاک ورزشی

اوسمار ویرا که در زمستان و زمانی که با جدایی یحیی گل محمدی به گزینه اول سرخ‌ها برای سرمربیگری تبدیل شده بود، مخالفان زیادی داشت. اما اکنون و بعد از قهرمانی جالب توجه با سرخ‌ها، بحث ادامه همکاری با او به سوژه اصلی رسانه‌ها و البته هواداران این تیم تبدیل شده است.

باشگاه پرسپولیس پیش از ترک اوسمار و سفرش به برزیل گفتگویی کوتاه در خصوص شرایط همکاری با وی داشت. گفتگویی که البته با ارائه پیشنهاد قرارداد 450 هزار دلاری همراه شد و سرمربی برزیلی نیز مدعی شد که به دلیل بیماری همسرش شاید قادر به ادامه همکاری نباشد و بعد از دو سال این باشگاه را ترک کند.

اوسمار در این جلسه کوتاه با نمایش مستندات مربوط به بیماری همسرش، نسبت به این شائبه که احتمال بازارگرمی‌اش وجود داشته باشد نیز واکنش نشان داد و آن را رد کرد. هرچند همچنان بحث حضور او در لیگ امارات نیز به عنوان یک گمانه زنی جدی دنبال می‌شود و  در این رابطه برخی نزدیکان وی با اشاره به تلاش باشگاه عجمان مدعی حضور احتمالی اوسمار ویرا روی نیمکت این تیم اماراتی برای فصل آتی هستند.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص آخرین وضعیت تمدید قرارداد با اوسمار اما وعده دلگرم کننده‌ای برای هواداران این تیم دارد و مدعی است: بحث پیشنهاد ما به ایشان مربوط به همان روزی است که قرار بود ایران را ترک کند. صحبت زیادی نشد. او به ما مدارک مربوط به بیماری همسرش را نشان داد و این مسئله را عاملی برای ترک زودهنگام ایران و کندی مذاکرات برای تمدید قرارداد عنوان کرد.

مدیرعامل پرسپولیس درباره احتمال قبول پیشنهاد 450 هزار دلاری این باشگاه توسط این مربی نیز گفت: گفتم که مشکلی نیست. او از ما فرصتی 4-5 روزه خواست تا در این خصوص فکر کند. بهرحال بیشتر از هر چیزی او نگران وضعیت خانواده‌ و همسرش هست. ما نیز اعلام کردیم که مشتاق هستیم او در فصل آینده با همسرش در ایران حضور داشته باشد. به او گفتم اینجا از بهترین دکترها برخوردار هستیم و قطعا مشکلی نخواهد بود. او هم قرار شد طی روزهای آتی جواب نهایی‌اش را به ما بدهد. چیزی که ما دیدیم توافق ابتدایی و اشتیاق برای ادامه همکاری چه از سمت ما و چه ایشان وجود دارد و انشاالله خانواده‌اش را هم به تهران خواهد آورد تا فصل آینده در کنار هم کار را دنبال کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/em6pxy

آخرین اخبار