تاریخ انتشار: 1403/03/15 05:30
کد خبر: 1276604

اتفاق تلخ برای استقلال در ۲ فصل اخیر

استقلال طی دو فصل گذشته با هدایت ریکاردو ساپینتو و جواد نکونام نه توانست به عنوان قهرمانی جام حذفی برسد و نه لیگ برتر و سه عنوان از چهار عنوان به تیم پرسپولیس رسید.
اتفاق تلخ برای استقلال در ۲ فصل اخیر

به گزارش فرتاک ورزشی

استقلال در حالی هم فصل گذشته و هم این فصل جام قهرمانی لیگ برتر از دست داد که در فاز حمله و دفاعی بهترین بود.در فصل حضور ریکاردو ساپینتو تیم استقلال با ۵۲ گل زده تهاجمی‌ترین تیم لیگ برتر بود و این فصل هم استقلال با هدایت جواد نکونام در ۳۰ بازی ۱۵ گل خورد. معدل گل خورده استقلال در هر بازی در این فصل نیم گل بود و عنوان بهترین خط دفاعی مسابقات را به خود اختصاص داد اما باز هم قهرمان لیگ برتر نشد، چون پرسپولیس یک امتیاز بیشتر اندوخت و بار دیگر بر جام قهرمانی لیگ برتر بوسه زد.

حالا می‌شود به استقلال یک توصیه داشت. برای قهرمانی در لیگ برتر نه در فاز تهاجمی‌بهترین شو و نه در فاز دفاعی! شاید در این صورت این بار تیمی‌که بر جام قهرمانی لیگ برتر بوسه می‌زند آبی‌ها باشند. پرسپولیس این فصل در شرایطی بر جام قهرمانی لیگ برتر بوسه زد که نه در فاز  تهاجمی بهترین بود و نه در فاز دفاعی. اما در هر دو بخش عملکرد مطلوبی داشت. این فصل سپاهان با ۵۳ گل زده تهاجمی‌ترین تیم لیگ برتر شد و استقلال با ۱۵ گل زده بهترین تیم در فاز دفاعی لقب گرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/9gqobq

آخرین اخبار