تاریخ انتشار: 1396/02/31 23:04
کد خبر: 209358

ابراز تاسف سرمربی یاران محمدی از پیروزی در سامارا!

رشید رحیموف، سرمربی تاجیکستانی ترک گروژنی از پیروزی در بازی هفته پایانی لیگ برتر روسیه که با گلزنی میلاد محمدی نیز همراه بود ابراز تاسف و ناخوشایندی کرد!
ابراز تاسف سرمربی یاران محمدی از پیروزی در سامارا!

تیم ترک گروژنی امروز (یکشنبه) در یک بازی سرنوشت‌ساز میهمان تیم ته‌جدولی سامارا بود و با کسب پیروزی 3 بر یک باعث سقوط این تیم مطرح و سابقه‌دار روسی به دسته پایین‌تر شد. اتفاقی که حتی ناراحتی ویتالی موتکو، معاون نخست‌وزیر و رئیس فدراسیون فوتبال روسیه را به همراه داشت. تیم سامارا برای بقا در لیگ برتر روسیه نیاز مبرمی به پیروزی داشت اما با پذیرش شکست برابر ترک گروژنی محکوم به سقوط شد.

در این میان رشید رحیموف، سرمربی تاجیکستانی تیم ترک گروژنی در نشست خبری پس از بازی با سامارا گفت: درک می‌کنم که در این نشست خبری هر کسی خوشحال نیست. این مساله ناخوشایند و تاسف‌برانگیزی است. سامارا شهر فوتبال است. اگر بخواهیم درباره بازی صحبت کنیم نتیجه گویای همه چیز است. پیش از این هم گفته بودم دوست ندارم با تیم‌های بازی کنم که دیگر قدرت تصمیم‌گیری ندارند.

وی در ادامه اظهار داشت: ترک گروژنی شایسته پیروزی بود اما من سرخوردگی شما را احساس می‌کنم. در سامارا باید فوتبال بزرگی  جریان داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jvm7p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آغاز اردوی تیم میلاد محمدی در ترکیه