تاریخ انتشار: 1395/10/01 20:58
شیشه عمر منصوریان در دستان عبدالله ویسی؛
کد خبر: 241431

حکم برکناری منصوریان منتظر یک امضاء

شاید بازی با سپاهان آخرین فرصت منصوریان برای اثباتش باشد چرا که فشارها و انتقادات نسبت به او به اوج حود رسیده است.
 حکم  برکناری منصوریان منتظر یک امضاء

منصوریان امسال در شرایطی هدایت استقلال را پذیرفته که سابقه ای طولانی در این باشگاه دارد، او مثل منصور پورحیدری، امیر قلعه نویی، صمد مرفاوی، پرویز مظلومی و ناصر حجازی یکی از گزینه های قابل انتظار حضور در پست سرمربیگری استقلال بوده است.

یکی از آبی هایی که بازوبند مشروعیت و محبوبیت را با هم داشته است. آنها در 4 دهه گذشته اغلب هدایت استقلال را برعهده داشته و جام ها نیز با حضور آنها به دست آمده است؛ لابد منصوریان هم با همین ذهنیت به استقلال آمد اما همانطور که خودش می گوید اوضاع طوری شده که او هرگز تصورش را نمی کرد. حالا گزینه ذهنی مربی استقلالی در ذهن هواداران رنگ می بازد و خیلی ها فکر می کنند که شاید مثل پرسپولیس باید فردی خارج از این جمع هدایت آبی ها برعهده بگیرد. البته برای منصوریان هنوز یک شانس 90 دقیقه ای برای بازگرداندن ورق وجود دارد؛ همان بازی حساس با سپاهان در نقش جهان.

او که در دیدار مقابل نفت تیمش را با همان اشکالات همیشگی این فصل به زمین فرستاده بود شاید بتواند در آخرین بازی نیم فصل چیزی فراتر از انتظار همه ما به نمایش بگذارد. چیزی که با گذشت 14 بازی تنها در لحظاتی به نمایش درآمده و آنقدر ناکافی بوده که تصمیم احتمالی مدیران برعلیه او چندان هم غیرطبیعی به نظر نمی آید.

این ادعا که سرنوشت استقلال در این فصل در مسابقه بعدی مقابل سپاهان رقم خواهد خورد گزافه نیست. مدیران و هواداران روز یکشنبه کمی قبل از ساعت چهار و نیم بعدازظهر باید به نتیجه نهایی درباره سرمربی فعلی یا آینده تیم رسیده باشند. اینکه منصوریان به نیم فصل دوم برسد یا نه.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dndjm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمارمربیان استقلال در هفته دوم لیگ برتر