تاریخ انتشار: 1395/12/21 16:00
اختصاصی| سرمربی شهرداری کاشان مطرح کرد؛
کد خبر: 223778

حسین اشرف: مردم شیراز مهمان نواز بودند/ مسئولین قول دادند این هفته پول تزریق می شود

تیم فوتبال شهرداری کاشان با هدایت حسین اشرف موفق شد در دیداری خارج از خانه، تیم فوتبال برق جدید شیراز را شکست دهد.
حسین اشرف: مردم شیراز مهمان نواز بودند/ مسئولین قول دادند این هفته پول تزریق می شود

به گزارش فرتاک ورزشی از کاشان، حسین اشرف سرمربی شهردرای کاشان در این خصوص گفت: تیم برق جدید تیم واقعا خوبی بود و بازی روی زمین خوبی را به نمایش گذاشت و در نیمه اول تا پشت دروازه تیم ما به خوبی جلو می آمد، اما مدافعان ما هوشیار بودند و خیلی خوب برای این بازی آماده شده بودند و توپ ها را یکی پس از دیگری دفع می کردند.

وی افزود: در نیمه دوم، بازی دست ما بود. دو سه موقعیت صد در صد گلزنی داشتیم که متاسفانه خراب شد و با تعویض هایی که در نیمه دوم داشتیم، بازی را به نفع تیم خود برگرداندیم و در دقایق پایانی موفق شدیم به گل برسیم.

وی درخصوص میزبانی شیرازی ها گفت: واقعا مردم شیراز مهمان نواز هستند و حاشیه آنچنانی بعد از بازی رخ نداد. یک واکنش کوچک در پایان بازی رخ داد که در لیگ دو طبیعی است و آنها هم نسبت به تیم خود عِرق دارند که این واکنش آنها کاملا طبیعی بود.

اشرف در پایان باتشکر از حمایت های مسئولین تیم گفت: شخص استاندار و افرادی زیادی پشت تیم هستند که سبب شده اند تا بچه ها بدون دغدغه در بازیها حاضر شوند. مسئولین قول دادند تا در این هفته مطالبات بازیکنان رفع می شود تا بازیکنان در آستانه تحویل سال جدید مشکل مالی نداشته باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b6xwe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اشرف: مرحله دوم لیگ دو را می‌خواهیم با صدرنشینی به پایان ببریم
سرمربی شهرداری کاشان مطرح کرد؛

پیش بازی برق جدید فارس - شهرداری کاشان
اختصاصی| هفته اول دور دوم رقابت های لیگ دو؛