تاریخ انتشار: 1395/11/04 12:31
سرمربی شهرداری کاشان مطرح کرد؛
کد خبر: 234091

حسین اشرف: با پیروزی برابر شهرداری ماهشهر راه صعود خود را هموار می کنیم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری کاشان، گفت: در بازی امروز مقابل تیم شهرداری ماهشهر برای پیروزی به ماهشهر آمده ایم و بدنبال کسب هر 3 امتیاز این دیدار بیرون از خانه هستیم تا همچنان به صدرنشینی خود ادامه دهیم.
حسین اشرف: با پیروزی برابر شهرداری ماهشهر راه صعود خود را هموار می کنیم
به گزارش فرتاک ورزشی، محمد حسین حسین اشرف السادات سرمربی تیم فوتبال شهرداری کاشان گفت: امروز در حالی برای ادامه صدرنشینی خود محکوم به پیروزی در مقابل  تیم شهرداری ماهشهر هستیم که نیمی از بازیکنان اصلی خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداریم اما آنقدر بازیکن تأثیرگذار روی نیمکت داریم که بتوانیم در این بازی خارج از خانه به اهداف خود برسیم.
 
به گفته وی، وحید اصغر زاده دروازه بان اصلی وغلامحسن دادوند که در بازی با شهرداری فومن دو جلسه از همراهی تیم شهرداری کاشان محروم شدند، در این بازی دومین جلسه محرومیت  خود را پشت سر می گذارند
 
اشرف، گفت: اگر خط حمله شهرداری ماهشهر با 27 گل زده بهترین خط حمله گروه دوم را دارد در عوض شهرداری کاشان نیز با 15گل خورده بهترین خط دفاع گروه دوم را دارد ضمن اینکه شهرداری کاشان با 24 گل زده بعد از شهرداری ماهشهر بهترین  حمله گروه را دارد که این آمار بیانگر برتری تیم شهرداری کاشان بر تیم شهرداری ماهشهر است.   
 
سرمربی تیم شهرداری کاشان اذعان: این را هم قبول دارم که امروز بازی سخت و دشواری را مقابل شهرداری ماهشهر خواهیم داشت اما با شناخت کاملی که  نقاط قوت و ضعف شهرداری ماهشهر دارم به دنبال پیروزی در این بازی بیرون از خانه و انتقام شکست 2بر1 بازی دور رفت هستیم.
 
به گفته وی، تیم شهرداری کاشان در 9 بازی خارج از خانه تنها یک شکست مقابل شهرداری فومن داشته است و در 8 بازی دیگر خارج از خانه 4 پیروزی و 4 مساوی کسب کرده است که این آمار بیانگر موفقیت تیم شهرداری کاشان در بازیهای خارج از خانه است.   
 
اشراف السادات با اشاره به ترکیب امروز تیم شهرداری کاشان مقابل بادران نوین تهران گفت: بهزاد جوزق کار، مهدی رمضانی، اکبر گنجی، شهرام طاهری، مهدی زائرکاظمینی، محمد سیدی، حسین قاسمیان، احسان سربلوکی، امیرمحمد نسائی، میثم فرزانه و ابراهیم کوه افکن در ترکیب اصلی تیم شهرداری کاشان به میدان خواهند رفت.
 
لازم به ذکر است، دیدار تیمهای شهرداری کاشان و شهرداری ماهشهر از هفته هیجدهم گروه دوم رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال باشگاههای کشور، از ساعت 14 و 15 دقیقه امروز دوشنبه 4 بهمن دی ماه در ورزشگاه 15 هزار نفری امیرکبیر کاشان برگزار خواهد شد.  

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vwavp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رستگاری شاگردان مظاهری در کاشان/ صدرنشین متوقف شد