تاریخ انتشار: 1403/03/18 15:20
کد خبر: 1276806

حسین کنعانی نبود، من هستم!

مدافع جوان تیم ملی روز کم‌اشتباهی را در دیدار مقابل هنگ کنگ پشت سر گذاشت.
حسین کنعانی نبود، من هستم!

محمدامین حزباوی که سال گذشته انتقال پر سروصدا و یک میلیون دلاری از فولاد خوزستان به السد قطر داشت و در فصل اخیر هم عملکرد موثری در فوتبال این کشور داشت، با آمادگی بدنی و فنی بالا به اردوی تیم ملی اضافه شد و دیروز تلاش زیادی در دیدار مقابل هنگ کنگ انجام داد تا برتری چهار گله به دست بیاید.

این مدافع 21 ساله که در سومین مسابقه تیم ملی ایران در راه جام جهانی 2026 مقابل ترکمنستان به جای شجاع خلیل‌زاده به میدان رفته و حضور ثابت در این دیدار داشت، دیروز هم دومین بازی ملی خود را با قرار گرفتن در جمع 11 نفر اصلی برابر هنگ کنگ انجام داد و این بار جای محمدحسین کنعانی‌زادگان را گرفت.

در روزی که حسین کنعانی به دلیل دو کارته بودن و محرومیت دور از فهرست نفرات تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ قرار داشت، امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفت دوباره به امین حزباوی اعتماد کند و این بازیکن جوان و لژیونر را محک بزند که او هم روز خوبی پشت سر گذاشت و حتی نزدیک بود در دقیقه 39 گلزنی کند که مهدی طارمی مانع از این اتفاق شد.

2031264

حزباوی که غیر از سه بازی، در تمام مسابقات فصل اخیر لیگ ستارگان قطر برای السد به میدان رفت و یک گل به ثمر رساند و در لیگ قهرمانان آسیا هم تجربه بازی به دست آورد، پس از کسب دو جام همراه با این باشگاه، عملکرد موثری در خط دفاعی تیم ملی برابر هنگ کنگ ارائه داد


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/bbrp65

آخرین اخبار