تاریخ انتشار: 1403/03/18 19:28
کد خبر: 1276818

ستاره‌های استقلال و پرسپولیس آماده جدال با ایران!

اوستون اورونوف و جلال الدین ماشاریپوف دو ستاره ازبکی سرخابی های پایتخت، تمرین ریکاوری خود را برگزار کردند.
ستاره‌های استقلال و پرسپولیس آماده جدال با ایران!

به گزارش فرتاک ورزشی

اوستون اورونوف و جلال الدین ماشاریپوف دو ستاره ازبکی سرخابی‌های پایتخت، تمرین ریکاوری خود را برگزار کردند. این دو بازیکن که در تیم‌های پرسپولیس و استقلال بازی می‌کنند، آماده جدال حساس تیم‌های ملی ایران و ازبکستان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 هستند. این مسابقه روز سه‌شنبه در استادیوم آزادی تهران برگزار خواهد شد و تعیین‌کننده صدرنشین گروه خواهد بود.

اوستون اورونوف، ستاره ملی‌پوش ازبکستانی که در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس پیوست، نقش مهمی در قهرمانی این تیم داشت. او در بازی دیروز برابر ترکمنستان گل دوم کشورش را به ثمر رساند و نشان داد که همچنان در اوج آمادگی قرار دارد. حضور او در پرسپولیس پس از یک دربی حساس بین استقلال و پرسپولیس برای جذب این بازیکن رخ داد، اما در نهایت پرسپولیس توانست این بازیکن تاثیرگذار را به خدمت بگیرد.

 اوستون اورونوف

در سوی دیگر، استقلال موفق به جذب جلال الدین ماشاریپوف شد. او نیز بازیکنی مهم و تأثیرگذار است و در بازی با ترکمنستان یک پاس گل داد و یک توپ را به تیرک دروازه میهمان کوبید. او با نمایش‌های خود در این فصل از رقابت‌ها توانسته است جایگاه ویژه‌ای در ترکیب استقلال پیدا کند و حضور او در بازی حساس مقابل ایران می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای داشته باشد.

جلال الدین ماشاریپوف- اوستون اورونوف

بازگشت این دو ستاره ازبک به استادیوم آزادی، جایی که هر دو بارها برای تیم‌های خود به میدان رفته‌اند، لحظه‌ای خاص برای آنها و هواداران سرخابی خواهد بود. دیدن اورونوف در ترکیب پرسپولیس و ماشاریپوف در ترکیب استقلال، و حالا در رقابت‌های ملی، بدون شک جذابیت‌های زیادی به این مسابقه اضافه خواهد کرد. تماشاگران بی‌صبرانه منتظر هستند تا عملکرد این دو بازیکن را در زمین مشاهده کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/rengry

آخرین اخبار