تاریخ انتشار: 1403/03/18 18:47
کد خبر: 1276816

خبر بد ستاره استقلال برای نکونام؛ اگر این پیشنهاد برسد تحت هر شرایطی می‌روم!

جلال‌الدین ماشاریپوف برای دومین بار اعلام کرد که درصورت پیشنهاد حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس تحت هر شرایطی در این مسابقات شرکت می‌کند.
خبر بد ستاره استقلال برای نکونام؛ اگر این پیشنهاد برسد تحت هر شرایطی می‌روم!

به گزارش فرتاک ورزشی

جلال‌الدین ماشاریپوف امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد که اگر از او برای بازی در تیم المپیک ازبکستان دعوت کنند پاسخ مثبت خواهد داد و علاقه زیادی به حضور در تیم المپیک ازبکستان دارد.

این خبر قطعا برای جواد نکونام خبر خوبی نیست به این علت که یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های استقلال تمرینات پیش فصل را با حضور در مسابقات جهانی و المپیک از دست خواهد داد.

ماشاریپوف در مصاحبه خود نیز اعلام کرد که «به مربی‌ام (نکونام) می‌گویم هر شرایطی که باشد، اگر مرا دعوت کنند، به المپیک می‌روم» اما نکته‌ای که درخصوص ستاره ازبکی استقلال وجود دارد، این است که ماشاریپوف در آخرین تمرین ازبک‌ها پیش از دیدار با ترکمنستان اظهاراتش در نشست خبری پس از بازی را تکرار کرد و گفت: «ما هرگز برای خدمت به وطن عقب نخواهیم نشست. اگر چنین فرصتی به من داده شود، حتما می روم؛ چه المپیک و چه مسابقات جهانی».

در صورتی که ماشاریپوف کشورش را در المپیک همراهی کند، او باید راهی اردوی تیم ملی ازبکستان شود و در آخرین بازی‌های دوستانه نیز حضور یابد. ضمن اینکه نخستین بازی ازبک‌ها در المپیک باید در تاریخ سوم مرداد و برابر اسپانیا برگزار شود. آخرین بازی مرحله گروهی نیز ۹ مرداد به انجام می رسد. از آنجایی ازبکستان شانس صعود به مرحله بعد را نیز دارد، حضور آنها در دور یک چهارم نهایی محتمل به نظر می‌رسد که این مسابقه نیز برای تاریخ دوازدهم مرداد برنامه ریزی شده است. این بدان معناست که پس از یک فصل فرسایشی و سخت برای ماشاریپوف، او حداقل تا اواسط مردادماه درگیر بازی‌های تیم ملی المپیک ازبکستان خواهد بود و از آنجایی که گفته می‌شود لیگ برتر در دهه نخست شهریور آغاز می‌شود، این یعنی او مدت زمان کمی برای استراحت خواهد داشت و تمرینات پیش فصل را نیز از دست خواهد داد.

با فرض اینکه تیم المپیک ازبکستان نهایتا در دور یک چهارم نهایی حذف شود، ستاره ازبکی آبی‌ها تا شروع فصل جدید کمتر از یک ماه زمان برای استراحت خواهد داشت و طبیعتا او نمی‌تواند پس از پایان المپیک و بدون استراحت، به تمرینات پیش فصل اضافه شود. به هر شکل باید دید که واکنش باشگاه استقلال در این زمینه چه خواهد بود. غیبت ماشاریپوف در تمرینات بدنسازی قبل از آغاز فصل می تواند خبر خوبی برای آبی‌ها باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/pbldoo

آخرین اخبار