تاریخ انتشار: 1403/03/19 04:56
کد خبر: 1276820

ستاره استقلال با اجازه نکونام به المپیک خواهد رفت؟

 جلال الدین ماشاریپوف به دنبال حضور در اردوی تیم ملی زیر ۲۳ ساله‌های ازبکستان است تا این تیم را در مسابقات المپیک همراهی کند.
ستاره استقلال با اجازه نکونام به المپیک خواهد رفت؟

به گزارش فرتاک ورزشی

هافبک ازبک تیم استقلال در مصاحبه اخیرش به صراحت گفت یکی از سه بازیکنی است که از سوی فدراسیون فوتبال ازبکستان برای همراهی تیم زیر ۲۳ ساله‌های کشورش در مسابقات المپیک انتخاب شده است و می‌خواهد به اردو ملحق شود.

او در بخشی از مصاحبه اش اینطور گفت: «بعد از اینکه تیم ملی به المپیک رفت، نامه‌ای به باشگاه من (استقلال) فرستادند که قصد دارند ماشاریپوف را به فرانسه ببرند و می‌خواهیم با این موضوع به شما تذکر بدهیم. نه تنها من، بازیکنان دیگر هم می‌خواهند بروند. همیشه امکان حضور در المپیک وجود ندارد و این رویای ماست. علاوه بر این، این دیدارها در ورزشگاه خانگی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برگزار خواهد شد. چنین موقعیت‌های تاریخی نادر است، مانند زمانی که من با رونالدو بازی کردم. فقط من می‌توانم به چنین فرصت‌های تاریخی دست پیدا کنم. (می‌خندد). مشکلی از طرف باشگاه من نیست. به مربی‌ام (نکونام) می‌گویم هر شرایطی که باشد، اگر مرا دعوت کنند، به المپیک می‌روم.»

حال سوال مهم این است آیا جواد نکونام به این بازیکن اجازه جدایی از اردوی تیمش را می‌دهد؟

از نظر قانونی از آنجایی که بازی‌ها در فیفا دی برگزار نمی‌شود، باشگاه استقلال باید با این حضور موافقت کند و به همین خاطر فدراسیون فوتبال ازبکستان با باشگاه استقلال نامه نگاری کرده است.

جواد نکونام هنوز تصمیمی در این باره نگرفته و موضع خود را به باشگاه اعلام نکرده است. از آنجایی که بازی‌های المپیک پیش از شروع مسابقات لیگ برتر برگزار می‌شود، در نهایت به نظر می‌رسد جواد نکونام به مهره کلیدی تیمش برای حضور در مسابقات المپیک رضایت خواهد داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/wkvxrv

آخرین اخبار