تاریخ انتشار: 1395/12/18 14:45
سرمربی شهرداری کاشان مطرح کرد؛
کد خبر: 224439

اشرف: مرحله دوم لیگ دو را می‌خواهیم با صدرنشینی به پایان ببریم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری کاشان گفت: مرحله نهایی لیگ دو فوتبال کشور را مانند مرحله اول با قدرت آغاز می کنیم و مانند مرحله اول با قهرمانی و صعود به لیگ یک به پایان خواهیم برد.
اشرف: مرحله دوم لیگ دو را می‌خواهیم با صدرنشینی به پایان ببریم

به گزارش فرتاک ورزشی از کاشان، محمد حسین اشرف السادات سرمربی تیم فوتبال شهرداری کاشان گفت: تیم شهرداری کاشان در مرحله نهایی لیگ دو برای صعود به لیگ یک 5 فینال را در کاشان و 5 فینال را شیراز، رشت، ماهشهر، فومن و امیدیه دارد که برای نتیجه گرفتن در هر بازی طرح و برنامه دارد.

وی افزود: در این 10 بازی با همین بچه های با غیرت مان و با تمام توان به میدان خواهیم رفت و مانند مرحله اول که با قهرمانی به مرحله دوم آمدیم در مرحله دوم نیز با جشن قهرمانی به لیگ یک صعود می‌کنیم.

اشراف السادات در مورد تقابل برق شیراز قهرمان گروه یک و شهرداری کاشان قهرمان گروه دو، گفت: بازی دو تیم قهرمان گروه های یک و دو در حافظیه شیراز بازی خوب و جانداری خواهد بود و با شناخت خوبی که از تیم برق شیراز داریم و آنالیزی که انجام دادیم،  روز جمعه 20 اسفند ماه برای پیروزی و کسب هر سه امتیاز بازی پا به میدان حافظیه شیراز خواهیم گذاشت.

سرمربی تیم شهرداری کاشان، یادآورشد: خوشبختانه همه بچه های تیم آماده وبا روحیه مضاعف منتظر اولین بازی مرحله دوم مقابل برق شیراز هستند ومی‌رویم تا با توکل به خدا و با پیروزی در اولین دیدار مرحله دوم، زمینه صعود به لیگ یک را هموار کنیم.

وی افزود: اگر تیم برق شیراز بهترین خط دفاع را دارد، تیم شهرداری کاشان نیز بهترین خط حمله را دارد و علت اینکه برق شیراز در مرحله اول کمتر گل خورده به این دلیل است که برقی ها در زمین خودشان هم تدافعی بازی می‌کنند و بیشتر روی ضد حمله برنامه دارند.

اشراف السادات گفت: یک هفته تمرینات بدنی و بعد از آن مرور کارهای تاکتیکی را انجام داده ایم و آماده و بی صبرانه منتظر رویایی با برق شیراز هستیم و مطمئن باشید با دست پر به کاشان برخواهیم گشت و از همین هفته اول، صدرنشینی را آغاز خواهیم کرد. 

لازم به ذکر است، تیم فوتبال شهرداری کاشان در مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم کشور در گروه دوم این مسابقات، با تیم های داماش گیلان، شهرداری فومن، آینده سازان برق جدید فارس ، شهرداری کاشان ، شهرداری ماهشهر و نفت امیدیه همگروه است.

در مرحله دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، 12 تیم حضور دارند که در 2 گروه 6 تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند. 

در پایان این مرحله، تیم های نخست هر گروه به طور مستقیم به رقابت های لیگ دسته اول صعود می کنند و برنده تیم های دوم نیز جواز حضور در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور را کسب خواهد کرد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2on7vv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسین اشرف: با پیروزی برابر شهرداری ماهشهر راه صعود خود را هموار می کنیم
سرمربی شهرداری کاشان مطرح کرد؛