تاریخ انتشار: 1403/03/19 06:08
کد خبر: 1276822

مدیرعامل استقلال یا پاشنه آشیل باشگاه!/ یازدهمین مدیر ظرف ۶ سال

یکی از بدترین و شاید غیرقابل‌باورترین اتفاقات مهم در باشگاه استقلال تغییرات مداوم مدیریتی در طی سال‌های اخیر بوده است.
مدیرعامل استقلال یا پاشنه آشیل باشگاه!/ یازدهمین مدیر ظرف ۶ سال

به گزارش فرتاک ورزشی

نگاهی به آمار و تعداد مدیران عامل باشگاه استقلال در طول ۷ یا ۸ سال گذشته مشخص می‌کند این مجموعه هر از گاهی پس از مدتی کوتاه مدیرعامل خود را برکنار شده دیده و فردی دیگر جایگزین نفر قبلی و تصمیم گیرنده تازه این مجموعه بزرگ با میلیون‌ها طرفدار شده است.

مهمترین اصل در داشتن یک تیم قدرتمند و باشگاهی منسجم این است که مدیریت آن و گروه اداره کننده این مجموعه ثبات کاری داشته و در نهایت با کمترین لغزش و تزلزل مسیر خود را به سمت رسیدن به اهداف از بیشترین شده طی کند. چیزی که در طول سال‌های گذشته در استقلال کمتر شاهد آن بوده‌ایم.

حالا و بار دیگر در آستانه شروع یک فصل جدید صحبت از انتخاب مدیرعامل برای باشگاه استقلال است. قطعاً مدیران و مالکان تازه کار استقلال که از گروه پتروشیمی هلدینگ بزرگ خلیج فارس این مجموعه را خریداری کرده‌اند از این نظر می‌دانند ثبات مدیریتی تا چه اندازه در پیشبرد اهداف از پیش تعیین شده برای یک مجموعه درجه یک و سطح بالا مثل استقلال با میلیون‌ها طرفدار اهمیت دارد.

فردی که روی صندلی مدیریت باشگاه استقلال می‌نشیند قطعاً باید یک فرد باهوش، آینده نگرو بلند پرواز باشد که بتواند تیم استقلال را به شکلی در رقابت‌های لیگ برتر مسابقات جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هدایت کند که بهترین اتفاقات و نتایج برای این تیم رقم بخورد. قطعاً انتخاب مدیرعامل برای باشگاه استقلال شاید مهمتر از هر اتفاقی در طول روزها و هفته‌های آینده باشد.

تیم استقلال ثابت کرده در طول سال‌های گذشته حتی با نبود بازیکنان مطرح خودش را جزو مدعیان قرار داده و توانسته گلیمش را از آب بیرون بکشد اما مشکلات مدیریتی و نبود یک مدیرعامل موفق و خوب همیشه مانند یک پاشنه آشیل در روزهای حساس و لحظات مهم سخت‌ترین ضربات را به این مجموعه زده است. از این رو مالکان تازه وارد باشگاه استقلال باید بدانند فردی را روی صندلی مدیریت باشگاه بنشانند که بتواند از پس سخت‌ترین اتفاقات در کوران سختی‌های مسابقات لیگ برتر بر بیاید و حق باشگاه استقلال با میلیون‌ها طرفدار را بگیرد.

با نگاهی سطحی بر گزارش های اینچنینی مشخص می‌شود این باشگاه تنها ظرف ۶ سال اخیر ۱۰ مدیرعامل(که برخی مانند فتح الله زاده تکراری بودند) را تحت عناوین مدیر یا سرپرست مدیرعاملی بالای سر خود دیده که از این نظر یک رکورد منحصربفرد محسوب می‌شود و حالا باز هم حرف از حضور یک مدیر مقتدر جدید بعنوان یازدهمین مدیرعامل به گوش می‌رسد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/yo6vre

آخرین اخبار