تاریخ انتشار: 1403/03/18 16:29
انتخاب مدیرعامل و برنامه‌ریزی برای فصل بعد
کد خبر: 1276807

48 ساعت تا اتفاقات مهم در استقلال

به نظر می‌رسد در جلسه روز یکشنبه هیئت مدیره استقلال تصمیمات مهمی اتخاذ شود.
48 ساعت تا اتفاقات مهم در استقلال

به گزارش فرتاک ورزشی

بعد از ناکامی استقلال در کسب جام قهرمانی لیگ برتر در روز پایانی مسابقات، هواداران این تیم در انتظار برنامه‌ریزی سریع برای فصل جدید هستند تا تیمی قدرتمند بسته شود و در لیگ بیست و چهارم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

در روزهای گذشته مدیران هلدینگ خلیج فارس به عنوان متولی باشگاه استقلال جلسات مختلفی را درباره وضعیت تیم برگزار کردند و تحقق موضوعات مهمی نیز در بحث بستن تیمی قدرتمند برای فصل جدید مورد بررسی قرار گرفته است. از این رو قرار است روز یکشنبه اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال جلسه‌ای را تشکیل بدهند و در حضور نماینده هلدینگ خلیج فارس بررسی‌های نهایی را انجام بدهند و تصمیماتی هم اتخاذ کنند.

اصلی‌ترین مسئله‌ای که برای تحقق برنامه‌های هلدینگ نیاز به روشن شدن وضعیتش است، صندلی مدیرعاملی است. از زمان واگذاری استقلال به خلیج‌فارس فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی فعالیت کرده، اما حالا برای انتخاب مدیرعامل رسمی باید در روز یکشنبه بحث و تبادل نظر شود.

    با انتخاب مدیرعامل جدید استقلال به طور رسمی فعالیت‌های مربوط به فصل جدید نیز آغاز می‌شود. احتمالا بعد از انتخاب مدیرعامل جدید در جلسه یکشنبه هیئت مدیره درباره موضوعات دیگر نیز تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی شود.

به نظر می‌رسد یکشنبه 20 خرداد، روزی سرنوشت ساز برای باشگاه استقلال باشد. هواداران هم منتظر هستند تا تکلیف تیم برای فصل جدید روشن شود و به همین خاطر در انتظار خروجی جلسه روز یکشنبه خواهند ماند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/dj5z8w

آخرین اخبار