تاریخ انتشار: 1403/03/19 11:02
کد خبر: 1276830

بلاتکلیفی در پرسپولیس، فرصتی برای تراکتور؟ مذاکرات مخفیانه تبریزی‌ها با سه ستاره پرسپولیسی

در ماجرای مذاکره سه پرسپولیسی با تبریزی‌ها، یک فرد نزدیک به تراکتور نقش اصلی را ایفا کرده هر چند به دلیل موضوع واگذاری باشگاه فعلاً مذاکرات متوقف شده است.
بلاتکلیفی در پرسپولیس، فرصتی برای تراکتور؟ مذاکرات مخفیانه تبریزی‌ها با سه ستاره پرسپولیسی

با پایان فصل بیست‌و‌سوم لیگ برتر، بازار نقل‌و‌انتقالات بار دیگر داغ شده و شایعات درباره سرنوشت بازیکنان مطرح،‌ به اوج خود رسیده است. از مدت‌ها پیش شایعاتی پیرامون مذاکره چند بازیکن شاخص پرسپولیس با باشگاه تراکتور مطرح شده بود که با پایان لیگ، رنگ و بوی تازه‌ای به خود گرفته است.

صحبت‌های مبهم علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی در جشن قهرمانی پرسپولیس باعث شد در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر مذاکره این دو بازیکن با تراکتور و حتی امضای قرارداد داخلی بیرانوند با باشگاه تبریزی در فضای مجازی مطرح شود.

بیرانوند که پیش از آغاز فصل قبل هم کش‌و‌قوس‌های فراوانی با پرسپولیس داشت، یک سال دیگر قرارداد دارد و طبق قانون نمی‌تواند قرارداد داخلی با تیمی ببندد. با این حال این دروازه‌بان ملی‌پوش، بندی در قراردادش دارد که در صورت عدم تسویه حساب باشگاه پرسپولیس تا 15 روز پس از پایان لیگ، می‌تواند قرارداد خود را به صورت یک‌طرفه با سرخپوشان فسخ کند اما تا این لحظه چنین اتفاقی رخ نداده و طبیعتاً بیرانوند نیز با تیمی قرارداد نبسته است.

ماجرای شایعه مذاکره چند بازیکن پرسپولیس از جمله علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر با باشگاه تراکتور از زمانی قوت گرفت که این بازیکنان در مراسم ختم همسر محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور شرکت کردند و پس از آن اخباری درباره علاقه‌مندی باشگاه تبریزی برای جذب این نفرات مطرح شد. این بازیکنان که در قهرمانی پرسپولیس هم نقش پُررنگی داشتند، ظاهراً از طریق یک واسطه نزدیک به تراکتور به این باشگاه لینک شدند.

این فرد که در سالیان اخیر حضور پُررنگی در نقل‌و‌انتقالات باشگاه تبریزی داشته، پیشنهاد ابتدایی را به بازیکنان داده و سپس مذاکراتی انجام شده اما با توجه به شرایط پیش آمده برای باشگاه تراکتور و قصد زنوزی برای واگذاری باشگاه، همه چیز به آینده موکول شده است.

مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر که قراردادشان با پرسپولیس به اتمام رسیده و علیرضا بیرانوند که یک فصل دیگر با سرخپوشان قرارداد دارند، نسبت به رقم قرارداد خود و اختلاف آن با بازیکنان دیگر تیم‌ها گله‌مند بوده و برای تمدید قرارداد خواستار افزایش مبلغ قرارداد هستند.

از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس فعلاً در بلاتکلیفی به سر می‌برد و در انتظار تعیین تکلیف از سوی مالکان جدید و همچنین تعیین بودجه فصل آینده است. پرسپولیس تاکنون اقدام خاصی برای تمدید قراردادها انجام نداده و در هفته جاری نقل‌و‌انتقالات و تمدید قراردادها پس از جلسه مالکان جدید و مدیران باشگاه استارت خواهد خورد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/bbrpz5

آخرین اخبار