تاریخ انتشار: 1396/01/18 19:41
کد خبر: 218662

طرفدارانی که فقط بلدند ناسزا بگویند و بس!

طرفدارانی که فقط بلدند ناسزا بگویند و بس!

هنوز بیست و چهار ساعت از جو مسموم ورزشگاه بنیان دیزل و توهین به استقلالی‌ها نگذشته بود که هواداران تراکتور این بار خارج از تبریز و در ورزشگاه یادگار امام قم فوتبال را با شعارهای غیراخلاقی و فحاشی به داوران مزین کردند. 

 

تراکتوری‌ها که مثل همیشه در بازی‌های خارج از خانه هم کنار تیم‌شان بودند از ابتدای بازی نسبت به سوت‌های داور موضع گرفتند که هرچه بازی پیش می‌رفت با ناکامی تراکتور در گلزنی استرس و فشار روی هواداران این تیم هم بیشتر میشد. بعد از گل اول صبا در دقیقه 60 وضعیت حادتر شد و تی‌تی‌ها تحمل هیچ سوتی علیه تیم‌شان نداشتند.

 

هواداران تراکتور به اندازه کافی عصبانی بودند که داد و فریادهای کرار جاسم و سعید آقایی از یک طرف؛ و وقت تلف کردن‌های محسن فروزان از طرف دیگر آتش آشوب را شعله‌ور تر از قبل کرد و هر آنچه که دم دست تبریزی‌ها بود را به نابودی کشاند و مثل همیشه صندلی‌های ورزشگاه بودند که قربانی ناراحتی و عصبانیت تماشاگران شدند. دقایق پایانی بازی تراکتوری‌ها که مقام نایب قهرمانی را هم از دست رفته می‌دیدند از کوچکترین اتفاقات هم نگذشتند و تلافی هر سوت اشتباهی را سر داور و ورزشگاه یادگار درآوردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nyegv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انگیزه های یک استقلالی برابر یک استقلالی دیگر در قم!