تاریخ انتشار: 1403/03/21 20:50
کد خبر: 1276985

حرف‌های جنجالی رجب‌زاده در گفتگو با هواداران فجر

مهدی رجب‌زاده پس از ناکامی تیمش در راه رسیدن به لیگ برتر صحبت‌های جنجالی به زبان آورد.
حرف‌های جنجالی رجب‌زاده در گفتگو با هواداران فجر

به گزارش فرتاک ورزشی

هفته پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران با قهرمانی خیبر و صعود این تیم به همراه چادر ملو اردکان یزد به لیگ برتر به پایان رسید. یزدی ها در خانه و به زحمت از سد دریا بابل عبور کردند تا راهی لیگ برتر شوند.

با وجود پیروزی فجرسپاسی مقابل تیم پارس جنوبی جم و امتیاز برابر آنها با چادرملو، اما تیم رجب زاده به دلیل عملکرد ضعیف در تقابل رودررو مقابل حریف یزدی،  باز هم از راهیابی به لیگ برتر باز ماند.

مهدی رجب‌زاده سرمربی فجری‌ها در پایان مسابقه نزد هواداران شیرازی رفت که خود را به جم رسانده بودند تا شاهد صعود تیمشان به لیگ برتر باشند ولی این اتفاق برای آنها رخ نداد.

رجب‌زاده در جمع هواداران گفت: یک بار برای همیشه با شما حرف می‌زنم، هیچ وقت نیامده بودم که با شما صحبت کنم. از همه شما عذرخواهی می‌کنم.

او ادامه داد: زحمت کشیدیم، تلاش کردیم، من هم هر چه در توان داشتم را برای تیم گذاشتم. تیم ما هیچ پشت پرده‌ای نداشت و روسیاهی آن برای کسانی ماند که زد و بند کردند و الان دو، سه نفرشان را دستگیر کرده‌اند.

مهدی رجب‌زاده

وی گفت: در لیگ یک تنها تیمی که  صداقت داشت و سلامت کار کرد، ما بودیم. در فوتبال فراز و نشیب زیاد است و من هم جام جهانی را به خاطر همین زد و بندها از دست دادم وگرنه من باید به جام‌جهانی می رفتم.

سرمربی فجر در پایان اضافه کرد: سرم را فقط جلوی خدا پایین می‌آورم.  هر کسی هم که ناراحت است، ایرادی ندارد. همه نباید مثل هم فکر کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/mmg9kb

آخرین اخبار