تاریخ انتشار: 1403/03/22 04:47
کد خبر: 1276989

حقیقتی برای استقلال؛ این ستاره‌ها قابل جذب نیستند!

استقلال بعد از روی کار آمدن جواد نکونام سعی در جذب لژیونرها داشت اما در تعطیلات زمستانی این پروسه سرانجام خوبی نداشت و به نظر می‌رسد این روند در ادامه هم تکرار خواهد شد.
حقیقتی برای استقلال؛ این ستاره‌ها قابل جذب نیستند!

به گزارش فرتاک ورزشی

یکی از بازیکنانی که جواد نکونام روی حضورش در اردوی آبی‌ها تاکید دارد، مهدی قایدی است. بازیکنی که در دوره مربیگری ساپینتو قرضی برای استقلال بازی کرد اما با تغییر قانون مجبور به ترک تهران شد. به این خاطر که از این پس لژیونرها نمی‌توانند قرضی برای تیم‌های لیگ برتری بازی کنند و باید قطعی خریداری شوند.

مبلغ بالایی که باشگاه شباب الاهلی برای صدور رضایتنامه قطعی مهدی قایدی در نظر گرفته موجب شده تا باشگاه استقلال کلا نسبت به جذب این بازیکن بی خیال شود.

علیرضا جهانبخش که قراردادش با فاینورد به پایان رسیده و براحتی می‌تواند در اردوی آبی‌ها حاضر شود، اعلام کرده تصمیمی برای بازگشت به لیگ برتر ایران  و مشخصا استقلال ندارد. محمد محبی هم به طور شفاف در مورد بازگشت به استقلال صحبت کرده و اعلام کرده از روستوف می‌خواهد وارد یک تیم قوی اروپایی شود و به تازگی هم الهیار صیادمنش خطاب به نماینده باشگاه استقلال اعلام کرده است؛ اصلا برنامه ای برای بازگشت به تهران و بازی در استقلال ندارد و ترجیح می‌دهد هم چنان در فوتبال اروپا به بازی اش ادامه دهد.

استقلال اینروزها با یک حقیقت  محض روبرو شده است. اینکه نمی‌تواند موفقیتی در جذب لژیونرها داشته باشد و باید نیازهای خود را با جذب بازیکنان خوب داخلی و خارجی پر کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/qemqv8

آخرین اخبار