تاریخ انتشار: 1396/07/02 12:55
کد خبر: 181338

با قلعه نویی می توانیم قهرمان شویم

رشید مظاهری دروازه‌بان تیم ذوب‌آهن یکی از روزهای خوب خود را مقابل استقلال تهران گذراند تا سبزپوشان اصفهانی با کسب یک امتیاز تهران را ترک کند.
با قلعه نویی می توانیم قهرمان شویم

 مسابقه‌ای که بعد از آن علیرضا منصوریان از سمت سرمربیگری استقلال استعفا داد. گفت‌وگوی مظاهری با همشهری‌ را در ادامه می‌خوانید.

   

در مورد بازی با استقلال تهران چه صحبتی داری؟

به نظر من بازی خیلی خوبی بود، استقلال هم بد بازی نکرد! ولی خداوکیلی تیم ما خوب بود. در نیمه اول بد نبودیم اما در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم و توانستیم خلق موقعیت‌های زیادی هم داشته باشیم. انصافا می‌گویم من خیلی به تیم‌مان خوشبین هستم که امسال بتوانیم حرکت بزرگی انجام بدهیم و چه‌بسا این حرکت بزرگ کسب عنوان قهرمانی باشد.

   

از عملکرد خودت راضی هستی؟

در مورد عملکردم اجازه بدهید بقیه نظر بدهند. فقط یک جمله می‌گویم؛ به‌طور کلی از عملکردم خیلی راضی بودم.

   

منظور عملکردت در بازی با استقلال است یا کل 7هفته گذشته را می‌گویی؟

کل بازی‌ها منظورم بود. البته به غیر از بازی با نفت آبادن در مابقی بازی‌ها از خودم راضی بودم. از لحاظ خودم و صحبت‌هایی که با مربی دروازه‌بانان ذوب‌آهن آقای روی تابارز داشتم توانسته‌ام روند خوبی را داشته باشم. امیدوارم بتوانم این روند را ادامه بدهم و روزبه‌روز بهتر شوم. نظر شخصی خودم این است که در فصل جاری رو به پیشرفت بودم.

   

ذوب‌آهن را می‌توان به تیم‌های قبلی امیر قلعه‌نویی تشبیه کرد که بعد از چند هفته ابتدایی لیگ برتر به یک‌باره اوج می‌گیرند؟

شک نکنید و به شما قول می‌دهم صددرصد با تدابیری که امیرخان قلعه‌نویی دارد، کسب عنوان قهرمانی دور از دسترس نیست.

   

تو مدت‌های زیادی عضو تیم ملی بودی و حتی برای تیم ملی بازی هم کردی اما در اردوی آخر برای بازی با کره‌جنوبی و قطر در لیست دعوت‌شده‌ها نبودی. در این‌باره چه نظری داری؟

در مورد تیم ملی من تمام تلاشم را می‌کنم و هر لحظه به این موضوع فکر می‌کنم که در لیست دعوت‌شده‌ها به تیم ملی باشم؛ حتی به این فکر می‌کنم که بتوانم در تیم ملی بازی کنم. در مورد دعوت‌شدن یا نشدن به تیم ملی هم این‌قدر به آقای کی‌روش اعتماد دارم که چه دعوتم کند، چه دعوتم نکند، چه من را بازی بدهد، چه بازی ندهد یا حتی من را روی سکوها بگذارد هیچ‌وقت نمی‌شود گلایه کرد. من تمام تلاشم را می‌کنم، چراکه می‌دانم آقای کی‌روش حق بازیکنان را می‌دهد. به آینده امیدوارم که همه‌چیز خوب پیش برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nnreo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دست رد قلعه نویی به سینه هواداران استقلال