تاریخ انتشار: 1403/03/11 06:58
کد خبر: 1276366

هوادار پرسپولیس سوپرایز شد/ چه کیفی کرد محمدطاهای پرسپولیسی!

هوادار نوجوانی که ویدئوی واکنش های احساسی اش وایرال شده بود به آرزوی خودش رسید.
هوادار پرسپولیس سوپرایز شد/ چه کیفی کرد محمدطاهای پرسپولیسی!

به گزارش فرتاک ورزشی

 بعد از برد بزرگ  بازگشت  و هیجان انگیز پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان ویدئویی از یک هوادار نوجوان این تیم وایرال شد که با واکنش‌های بسیار احساسی و خاص  نسبت به گل های تیم محبوبش  دور خانه می‌دوید و در لحظات حساس و پراسترس بازی طوری ژست می گرفت  و هیجانی وصف نشدنی داشت که این ویدئو کاملا دیده شد.

بعد از وایرال شدن این ویدئو و دیده شدنش توسط پرسپولیسی‌ها از باشگاه پرسپولیس با محمد طاها تماس گرفتند که  یک روز به تمرین تیم محبوبش دعوت خواهد شد و آن روز بعد از برد بزرگ مقابل شمس آذر در تمرین پنجشنبه اتفاق افتاد و او همراه با پدرش به ورزشگاه شهید کاظمی رفت.

اتفاق مهم و جذاب تمرین پرسپولیس حضور بخشی از هواداران این تیم و البته محمد طاها ، همان هوادار نوجوان پراسترس بود که به آرزویش رسید و در بین بازیکنان محبوبش  ایستاد و عکس یادگاری گرفت.

حالا محمد طاها این عکس را در مهمترین قسمت حافظه فوتبالی خود ثبت و ضبط خواهد کرد و با هر بار نگاه کردن به آن کیف می کند بخصوص اگر شنبه شب تیم محبوبش قهرمان شود و سال‌ها بعد او با مرور این تصویر یادش بیاید دو روز قبل از نهمین قهرمانی تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر او در مهمترین لحظات فصل کنار ستاره‌های تیم محبوش بوده  و فضای تیم محبوب خود را لمس کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/renq96

آخرین اخبار