تاریخ انتشار: 1403/03/10 14:55
کد خبر: 1276348

رونی: دقیقا روزی که گفتم از ‌یونایتد می‌روم، مصدومم کردند!

کاپیتان پیشین شیاطین سرخ فاش کرد؛ درست در همان روزی که مشخص شد او قصد ترک شیاطین سرخ را دارد، یکی از هم‌تیمی‌هایش او را مصدوم کرد.
رونی: دقیقا روزی که گفتم از ‌یونایتد می‌روم، مصدومم کردند!

یکی از مهمترین بخش‌‌های سال‌های پایانی دوران حضور سرالکس فرگوسن در منچستریونایتد درگیری‌های او با مهاجم انگلیسی وقت تیمش، وین رونی بود که اوج آنها به سال 2010 برمی‌گردد، زمانی که رونی آگاه از داشتن مشتریان فراوانی از جمله منچسترسیتی، ساز جدایی سر دارد و این حرکت او اصلاً به مذاق سرمربی اسکاتلندی‌اش خوش نیامد.

رونی 38 ساله اکنون بعد از گذشت 14 سال از آن زمان، فاش کرد که درست همان روزی که سایر اعضای تیم از برنامه وی برای ترک اولدترافورد باخبر شدند، یکی از هم‌تیمی‌هایش او را در تمرینات مصدوم کرد؛ مصدومیتی که سبب شد ستاره انگلیسی بازی روز بعد شیاطین سرخ برابر بورسااسپور در لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد.

رونی در گفت‌وگو با هم‌تیمی سابقش گری نویل به عنوان مجری برنامه اورلپ شبکه اسکای اسپورتس، اظهار داشت: بازی‌هایی که در تمرینات روز جمعه انجام می‌دادیم خیلی مهم بودند و همه می‌خواستند تیم‌شان برنده شود. به همین دلیل تکل‌هایی که زده می‌شد بسیار جدی و خشن بودند تا جایی که فرگوسن ما را متوقف می‌کرد و تذکر می‌داد که با احتیاط‌ بیشتری بازی کنیم. اما درست یک روز قبل از بازی‌مان اسکولز طوری مرا زد که هشت هفته خانه‌نشین شدم. آن اتفاق درست همان روزی رخ داد که مربی در نشست خبری‌اش اعلام کرد که من می‌خواهم از یونایتد بروم بنابرین مطمئنم که اسکولز قبل از آمدن به آن جلسه تمرینی با فرگوسن صحبت کرده بود.

تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس , وین رونی ,

رونی در ادامه تأکید کرد که حرف‌هایش جدی نیست و صرفاً جنبه طنز داشته است. او افزود: شوخی می‌کنم. زمانی که مربی فهمید که من آماده بازی کردن نیستم، به نشست خبری رفت و آن حرف‌ها را زد.

در نشست خبری که رونی به آن اشاره داشت، فرگوسن در پاس به خبرنگارانی که از او پرسیدند چرا مهاجم تیمش قصد جدایی دارد گفت: ما هم مثل همه شما متعجبیم و واقعاً نمی‌توانیم درک کنیم که او چرا باید بخواهد برود. من روز 14 آگوست در دفترم بودم که تلفنم زنگ خورد و اطلاع دادند که رونی نمی‌خواهد قراردادش را تمدید کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/55m7yd

آخرین اخبار