تاریخ انتشار: 1403/03/11 07:12
کد خبر: 1276370

کرمانی‌مقدم: ریگی بازیکن کلیدی پرسپولیس است/ به مس دوتا می‌زنیم، یکی اورونوف، یکی ایستگاهی

پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید بازی با مس دشوار خواهد بود اما سرخ‌ها دو گل به حریف‌شان می‌زنند.
کرمانی‌مقدم: ریگی بازیکن کلیدی پرسپولیس است/ به مس دوتا می‌زنیم، یکی اورونوف، یکی ایستگاهی

به گزارش فرتاک ورزشی

مرتضی کرمانی‌مقدم درباره برد پرسپولیس مقابل شمس‌آذر گفت: به نظرم این مهم‌ترین بازی فصل پرسپولیس بود که سه امتیازش حکم قهرمانی داشت. پرسپولیس با برد مقابل حریف خوب و دونده‌‌اش نشان داد از چه شخصیت بالایی برخوردار است و می‌تواند در حساس‌ترین مقطع لیگ برنده شده و با برد مقابل مس رفسنجان در حضور هوادارانش جشن قهرمانی بگیرد.

او درباره اتفاقی که برای مسعود ریگی در این بازی رخ داد می‌گوید: به هرحال فوتبال بازی اشتباهات است و ممکن است یک بازیکن در لحظه‌ای دچار مشکل شود اما نکته مهم اینجاست که ریگی بازیکنی بسیار زحمتکش در خط میانی است که تلاش زیادی را انجام می‌دهد و بعد از اشتباهی که انجام داد گل بسیار با ارزشی به ثمر رساند. گل توسط یک هافبک دفاعی ارزش بسیار زیادی دارد چون وظیفه هافبک دفاعی بیشتر دوندگی است. گل ریگی نشان می‌دهد که او چه بازیکن خوب و کلیدی است که می‌تواند در سخت‌ترین شرایط هم به کار تیمش و اوسمار بیاید.

کرمانی‌مقدم با ستایش از عملکرد فنی اوسمار و عملکرد فنی این مربی گفت: اوسمار نشان داد مربی خوب، کار بلد و فنی است که فارغ از هرگونه پرداختن به حاشیه‌ و تیم رقیب، فقط به تیم خودش فکر کرده و برای قهرمانی تیم خودش تلاش می‌کند.

این نکته مهمی است که در مهم‌ترین بزنگاه لیگ ارزش خودش را نشان داد تا این مربی خیلی خوب بازیکنانش را هدایت و توجیه کرده و در یک قدمی قهرمانی قرار دهد.

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: بازی مس رفسنجان دیدار راحتی نیست و حتماً اوسمار بازیکنانش را به خوبی توجیه خواهد کرد که تیم میهمان را دست‌کم نگیرند اما با وجود این حتماً در ورزشگاه پر از تماشاگر پرسپولیس با دو گل برتری تیم حریف را شکست خواهد داد که یکی از این گل‌ها را اورونوف و یکی دیگر را هم از روی ضربه ایستگاهی به ثمرخواهد رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/yo6gej

آخرین اخبار