تاریخ انتشار: 1403/03/10 07:32
حامد لک بازیکن خاص هفته سی‌ام:
کد خبر: 1276326

یک پرسپولیسی بزرگترین مانع در مسیر قهرمانی!

گلر مس‌رفسنجان بازیکن تاثیرگذار هفته سی‌ام خواهد بود.
یک پرسپولیسی بزرگترین مانع در مسیر قهرمانی!

به گزارش فرتاک ورزشی

دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان یک بازیکن ویژه خواهد داشت که می‌تواند روی روند مسابقه و نتیجه بازی تاثیرگذار باشد و در شرایط جوی که در ورزشگاه ایجاد می‌شود خونسرد و با اعتماد به نفس به کار خود ادامه خواهد داد!

    حامد لک دروازه‌بان مس‌رفسنجان یکی از قابلیت‌های خاصی که دارد بازی در شرایط جوی خاص و حساس است که از این اتفاق به سود خود استفاده می‌کند و گاه با خونسردی و شگردهای خاصی که دارد حتی شرایط را هم تغییر می‌دهد و بازیکنان و هواداران حریف را هم از ریل آرامش و تمرکز خارج می‌کند.

لک در این فصل عملکرد فنی خوبی داشته و در تعدادی از مسابقات مس رفسنجان با واکنش‌های خوبی که داشته در نتیجه مسابقه تاثیرگذار بوده و توانسته شرایط را به سود تیم خودش تغییر دهد، در این مسابقه هم او نقش ویژه ای خواهد داشت و می‌تواند نتیجه مسابقه و شاید سرنوشت جام را هم تغییر دهد.

    یکی از عوامل انگیزشی حامد لک حضور مقابل تیم سابق است، او مقابل تیمی به میدان خواهد رفت که انگیزه‌های زیادی دارد که با درخشش مقابل آنها توانایی‌های خود را ثابت کند و در سوی دیگر در صورت درخشش در این مسابقه نظر کل لیگ را به خودش جلب خواهد کرد.

حامد لک بازیکن خاص و ویژه دیدار روز شنبه خواهد بود و بازی سختی مقابل هواداران پرشمار پرسپولیس و خط حمله قدرتمند این تیم خواهد داشت، او در بازی رفت مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی داشت اما نتوانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد و  شهاب زاهدی تک گل پرسپولیس را وارد دروازه لک کرد.

حامد لک در این فصل 8 کلین شیت انجام داده و 25 گل دریافت کرده است و باید دید در آخرین مسابقه فصل چه عملکردی خواهد داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/77o9og

آخرین اخبار