تاریخ انتشار: 1403/03/10 16:43
کد خبر: 1276358

یک پرسپولیس در مسیر قهرمانی استقلال!

حامد پاکدل با انگیزه‌ترین بازیکن پیکان در بازی با استقلال خواهد بود.
یک پرسپولیس در مسیر قهرمانی استقلال!

به گزارش فرتاک ورزشی

 حامد پاکدل گلزن‌ترین مهاجم پیکان در لیگ بیست و سوم بوده است و توانست در بازی حساس این تیم مقابل فولاد خوزستان هم برای خودروسازان گلزنی کند تا این تیم همچنان امیدوار برای بقا در لیگ برتر باشد.

این بازیکن که سابقه حضور در پرسپولیس را هم در کارنامه دارد و در صفحات مجازی بارها برای استقلالی‌ها کری‌خوانی کرده است یکی از بازیکنان با انگیزه و پرتلاش پیکان در هفته پایانی لیگ برتر خواهد بود و در جریان مسابقه شانس گلزنی‌ به استقلال را دنبال می‌کند.

با توجه به اینکه استقلال از این مسابقه فقط برد می‌خواهد ممکن است که برای دقایقی انتحاری بازی کند و فضای زیادی در اختیار مهاجمان حریف قرار دهد و در بین بازیکنان پیکان حامد پاکدل از سرعت و تکنیک بالایی برخوردار است و به احتمال زیاد هدف ضدحملات این تیم قرار بگیرد.

 حامد پاکدل

پاکدل در این فصل 7 گل به ثمر رسانده و عملکرد خوبی در ترکیب خودروسازان داشته است و در هفته‌های اخیر در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفته و به احتمال زیاد در بازی با استقلال هم در ابتدا به میدان برود.

او در این مسابقه علاوه بر اینکه تلاش می‌کند تیم خود را در لیگ برتر نگه دارد نیم نگاهی هم به قطعی کردن قهرمانی پرسپولیس و دلبری برای هواداران این تیم خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/jmbwqz

آخرین اخبار