تاریخ انتشار: 1403/03/10 06:36
کد خبر: 1276323

دانیال در قزوین بن جانسون بود

مدافع راست پرسپولیس در قزوین فرم بدنی خوب خودش را به رخ کشید.
دانیال در قزوین بن جانسون بود

به گزارش فرتاک ورزشی

دانیال اسماعیلی‌فر به عنوان بهترین گلساز و پاسور پرسپولیس در بازی حساس مقابل شمس آذر با اینکه نود دقیقه در ترکیب بود اما نتوانست مثل بازی با استقلال خوزستان گلسازی کند.

تلاش‌های دانیال در دفاع راست برای ساخت گلی دیگر و همکاری با ترابی نتیجه‌ای در بر نداشت چرا که اول شمس آذر در فاز حمله فوق‌العاده قدرتمند بود و نمی‌شد بی‌محابا جلو رفت و فقط در فاز حمله مشارکت داشت هم اینکه این تیم در خط دفاع هم کم نقص به نظر می‌رسید و غیر از دو سه اشتباه فردی که منجر به گل‌های پرسپولیس شد موقعیتی به پرسپولیس نمی‌داد.

در عین حال فشار زیاد شمس آذر در فاز حمله و ارسال‌های متناوب بازیکنان این تیم که بعضا بسیار خطرناک هم بود باعث شد دانیال هم مثل سه مدافع دیگر تیمش در خط دفاع تحت فشار باشد و بعضا با دستپاچگی دچار اشتباهاتی شده و توپ لو بدهد.

    با این حال ویژگی بازی دانیال در این بازی سخت و حساس نمایش فوق‌العاده او در قدرت بدنی و دوندگی بود، جایی که در چند صحنه با توان بالا و مثل دونده‌های صدمتر استارت‌های انفجاری زد و توپ را پیش برد.

دانیال اسماعیلی فر مثل بقیه پرسپولیسی‌ها یک نود دقیقه دیگر تا قهرمانی فاصله دارد و باید روز بازی با مس رفسنجان بهترین ورژن خود را به زمین بیاورد به‌خصوص که مقابل او محبی وینگر چپ مس و یکی از بهترین‌های این تیم بازی خواهد کرد و می‌تواند او را تحت فشار بگذارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/zb7j7b

آخرین اخبار