تاریخ انتشار: 1396/06/15 21:40
آلومینیوم اراک باید نقص ها را برطرف کند
کد خبر: 184559

قویدل 3 گل خورد اما چندین گل هم نجات داد/ یک جای کار خط دفاعی می لنگد

آلومینیوم اراک روزهای پرفراز و نشیبی را پشت سر می گذارد ولی با تمام مشکلات می تواند به آینده امیدوار باشد.
قویدل 3 گل خورد اما چندین گل هم نجات داد/ یک جای کار خط دفاعی می لنگد

این روزها آلومینیوم اراک بدلیل نبود برنامه ریزی در قبل از آغاز لیگ یک و نامشخص بودن وضعیت مدیریت و عدم تامین منابع مالی در جهت برنامه ریزی برای ورود به مسابقات، از حال و روز خوبی برخوردار نبوده و از چهار بازی ممکن دارای 2 پیروزی و 2 شکست می باشد و با 2 امتیاز در رده پانزدهم جدول جا خوش کرده است.

البته این جایگاه نمی تواند برای این تیم هم چنان در ادامه فصل پا برجا بماند و وقتی به بازی های برگزار شده  نگاهی گذرا می اندازیم، متوجه می شویم که به تیم های بادران و نساجی مازندران بازی را واگذار نموده و در برابر صبای قم و مس رفسنجان به تساوی رسیده است.

بدون شک شکست در برابر تیم های بادران و نساجی که از تیم های قدرتمند این فصل از رقابت های لیگ دسته اول هستند، بدور از انتظار نبوده و خیلی از تیم ها حتی با آمادگی کامل هم به سختی می توانند در برابر این 2 تیم مقاومت نمایند.

آلومینیوم در فصل جاری اگر چه روزهای سختی پیش رو دارد ولی مطمئنا با حضور مدیرعامل کار بلدی هم چون «دهشمند» این امیدواری را دارد که به روزهای اوج برگردد البته باید سریعتر نقاط ضعف تیم پوشش داده شود.

دریافت 7 گل در 4  بازی نمی تواند آمار قابل قبولی باشد و برای این تیم شایسته نیست این تعداد گل خوردن در 4 بازی و باید قبول کنیم که خط دفاعی و هم چنین هافبک ها به طور ویژه هافبک دفاعی این تیم باید تقویت شده و نگذارند توپ به راحتی در محوطه هیجده قدم آمده و خطرآفرین باشد.

در بازی با بادران تهران، آلومینیوم 3 گل خورد و چندین گل هم نخورد و اگر دروازه بان این تیم آیدین قویدل مانعی برای مهاجمان نبود، شاید حداقل 6 گل دریافت می کرد و وقتی می بینیم با خوردن 3 گل در یک بازی، باز هم دروازه بان این تیم درخشش داشته است، یعنی یک جای کار می لنگد و باید تا دیر نشده چاره ای برای آن اندیشیده شود.

اولویت اول مدیریت انتخاب سرمربی و انسجام بخشیدن به تیم و سروسامان دادن به خط دفاعی و هماهنگی آنها با دروازه بان اول این تیم آیدین قویدل می باشد تا از این پس خط دفاعی هشیارتر از گذشته عمل نماید. البته آیدین نیز در خوردن یکی از گل ها مقصر بود و باید دقت بییشتری داشته باشد اما وقتی شرایط تیم و تعداد توپ هایی که به محوطه جریمه می آید و موقعیت های خطرناک بادران بر روی دروازه آلومینیوم را نگاه می کنیم، نمی توانیم خرده ای به او بگیریم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kn7yd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی پرگل بادران مقابل آلومینیوم؛ بادران صدرنشین شد/ حنطه در بحران+گزارش بازی
هفته چهارم لیگ یک؛