تاریخ انتشار: 1403/03/19 16:15
کد خبر: 1276854

بازگشت لژیونر استقلالی به استادیوم آزادی!

سعید مهری امیدوار است که بتواند در بازی برابر ازبکستان، فرصت حضور در میدان را به دست بیاورد.
بازگشت لژیونر استقلالی به استادیوم آزادی!

به گزارش فرتاک ورزشی

سعید مهری امیدوار است که بتواند در بازی برابر ازبکستان، فرصت حضور در میدان را به دست بیاورد. این بازیکن لژیونر که از عملکرد خود در باشگاه‌های مختلف تجربه کسب کرده، اکنون چشم به بازی حساس پیش رو دارد. حضور در تیم ملی و نمایش توانایی‌های خود در برابر حریف قدرتمندی همچون ازبکستان، می‌تواند نقطه عطفی در کارنامه ورزشی او باشد.

پس از پیروزی چهار بر دو تیم ملی ایران برابر هنگ کنگ، نخستین جلسه تمرینی ملی پوشان امروز در تهران برگزار شد که سعید مهری بازیکن سابق استقلال و کنونی آپوئل نیز در آن حاضر بود. مهری که با قهرمانی در قبرس به اردو اضافه شده، اکنون به همراه دیگر ملی پوشان خود را برای دیدار مهم آماده می‌کند. او امیدوار است تا در غیاب سعید عزت اللهی، فرصت حضور در میدان را به دست بیاورد.

سعید مهری

مهری در نیم فصل اول لیگ قبل با قراردادی پرحاشیه و ارزان قیمت برای استقلال به میدان رفت و در نیم فصل دوم راهی قبرس شد تا زیر نظر سرمربی سابق خود ریکاردو ساپینتو بازی کند و با آپوئل قبرس نیز قهرمان شد. تجربه بازی در لیگ‌های مختلف و همکاری با مربیان بین‌المللی، به او کمک کرده تا مهارت‌ها و تاکتیک‌های خود را ارتقا دهد و با اعتماد به نفس بیشتری به میدان بازگردد.

پس از اردوی کافا و قهرمانی با تیم ملی، سعید مهری دوباره توسط امیر قلعه نویی به تیم ملی دعوت شد. تیم‌های ملی ایران و ازبکستان روز سه شنبه و در دور پایانی مرحله مقدماتی جام جهانی 2026، برای تعیین صدرنشین گروه در استادیوم آزادی تهران به مصاف هم می‌روند. این دیدار می‌تواند فرصتی طلایی برای مهری باشد تا با نمایش مطلوب، جایگاه ثابتی در ترکیب تیم ملی به دست آورد و به یکی از بازیکنان کلیدی تیم تبدیل شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/bbrp85

آخرین اخبار