تاریخ انتشار: 1403/03/19 16:22
کد خبر: 1276856

بازجویی افراد مرتبط با پرونده فساد در فوتبال/ تشویش اذهان عمومی ممنوع!

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اعلام کرد که افراد مرتبط با پرونده فساد در فوتبال در چند جلسه به این کمیته احضار و از آنها بازجویی شده است.
بازجویی افراد مرتبط با پرونده فساد در فوتبال/ تشویش اذهان عمومی ممنوع!

به گزارش فرتاک ورزشی

 و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ اسدی‌مقدم، رئیس کمیته اخلاق فدراسیون درباره موضوعات مرتبط با پرونده باشگاه مس رفسنجان اظهار کرد: پرونده مربوط به تخلفات فوتبالی این باشگاه وفق قوانین و مقررات فوتبالی در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران مفتوح به رسیدگی است و در این راستا افراد مرتبط با موضوع در چند جلسه احضار و از آنها تحقیق و بازجویی به عمل آمده است. به محض تکمیل تحقیقات و صدور رای، نتیجه به مردم شریف و اهالی فوتبال اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: ضمناً از تمامی اهالی فوتبال و رسانه‌ها تقاضا می‌شود در راستای حراست و حفاظت از حیثیت فوتبال و برخورد قانونی و قاطع با متخلفین چنانچه اسناد و مدارک معتبری را به این مرجع درباره فساد ارائه کنند، ضمن تقدیر و تشکر از گزارش دهندگان به صورت قاطع با متخلفین برخورد قانونی انجام می شود.

اسدی مقدم گفت: قابل ذکر است افراد حقیقی و حقوقی که در حوزه فوتبال در روزهای اخیر در فضای مجازی شایعات و گزارش‌های غیر واقع و کذب که باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود را منتشر کرده‌اند، از طریق مراجع صالحه تحت پیگرد قرار خواهند گرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/em6pbp

آخرین اخبار