تاریخ انتشار: 1403/03/19 18:40
در مورد وضعیت فعلی اوسمار و سرخ‌ها
کد خبر: 1276869

اتاق مدیریت پرسپولیس: آغاز فصل نقل و انتقالات

چه اوسمار بیاید چه یک مربی ایرانی انتخاب شود چه یک گزینه خوب خارجی، در هر سه صورت پروسه مذاکره برای جذب بازیکنانی مثل لیموچی و آقایی پور و ... انجام خواهد شد.
اتاق مدیریت پرسپولیس: آغاز فصل نقل و انتقالات

به گزارش فرتاک ورزشی

 همه چیز از پایان بازی با استقلال خوزستان شروع شد. درویش تا قبل از این نبرد خاص، اصرار داشت که تنها قهرمانی پرسپولیس است که می تواند قرارداد اوسمار را تمدید کند. اما بعد از آن شب شگفت انگیز، آن تعویض‌ها، آن اصرار به فوتبال زمینی و مومن بودن به سبک همیشگی، موجب شد که اوسمار عیارش را نشان دهد. بزرگترین و مهمترین کامبک فوتبال ایران در تاریخ لیگ برتر رقم خورد. اما فردای آن روز قضیه متفاوت شد. اوسمار ترجیح داد قضیه ماندنش به پایان فصل موکول شود.

مردی که دوسال قبل در ازای 120 هزار دلار راضی شد به عنوان دستیار به فوتبال ما بیاید، حالا آرزوهای بزرگتری را در سر می پروراند. آنقدر بزرگ که رقم 500 هزار دلار و سرمربی گری قرمزها در لیگ نخبگان آسیا هم برایش کافی به نظر نیست.

این را باشگاه هم می داند. همانطور که  اعلام شد اوسمار به شدت در حال سبک و سنگین کردن آفرهای موجود است. پیشنهادی که قطعا رقمش می بایست دو برابر پرسپولیس باشد.آن تیم دست کم در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشته باشد. یا دست کم چنین وضعیتی در هر قاره دیگر. اوسمار هنوز به جمعبندی نرسیده است اما باشگاه هم دست روی دست نگذاشته. آنها از چند روز قبل شروع به تهیه لیست مربیان مد نظر کردند. از ایرانی تا خارجی. پیش از این عینا در قضیه بازگرداندن برانکو از عمان چنین سناریویی پیش آمد. یعنی باشگاه خودش را آماده کرده بود برای هر اتفاقی.

  •  از این رو تصور نکنید پرسپولیس تا پایان هفته جاری دست روی دست می گذارد و سراغ گزینه هایش نمی رود. اتفاقا از هفته قبل رفته و از امشب شدت بیشتری هم گرفته است. اوسمار هم منتظر پیشنهادهای بهتر است.هم رقمی هم کیفی.کنار هم قراردادن احتمالات می گوید که کفه ترازو به سمت خروج اوسمار سنگینی می کند اما به معنای خروج قطعی او نیست.

درهای پرسپولیس کماکان به روی پرواز برزیل به ایران باز است اما آنهایی که می بایست به دنبال جذب بازیکنان جدید باشند، به صورت جدی کارشان را انجام می دهند و تیم دوم که مسئول جذب سرمربی آتی هست هم به صورت موازی.

اوسمار ویه را

چه اوسمار بیاید چه یک مربی ایرانی انتخاب شود چه یک گزینه خوب خارجی، در هر سه صورت پروسه مذاکره برای جذب بازیکنانی مثل لیموچی و آقایی پور و ... انجام خواهد شد باید منتظر انتهای هفته ماند و دید ایجنت های اوسمار برایش پیشنهاد حدود 1 میلیون دلاری پیدا می کنند یا نه. شاید هم دست آخر همه اینها فشاری هوشمندانه باشد روی باشگاه پرسپولیس که 200 هزار دلار دیگر روی قرارداد اوسمار بگذارد چون در هر صورت مربی خوب خارجی زیر 1 میلیون دلار پیدا نخواهد شد.

بار دیگر روند اتفاقات نیمه دوم بازی با استقلال خوزستان را ببینید.به تعویض ها به نوع آماده کردن روحی و روانی بازیکنان؛ سرمربی تیم قهرمان بیشتر از یک پوکرباز حرفه ای باشد شبیه یک شطرنج باز قهار است. او حرکت رقیب را می بیند و سپس مهره‌هایش را تکان می دهد. بار اول که قرار شد جانشین یحیی شود خیلی ها او را دست کم گرفتند او خودش را اثبات کرد و عاقلانه نیست برای بار دوم به بازی بلد بودنش شک کنید. او نشان داده که دقیقا به اندازه چیزهای مهم به جزئیات به ظاهر بی اهمیت هم واقف است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/xe5gyz

آخرین اخبار