تاریخ انتشار: 1395/09/24 00:49
کد خبر: 243159

ویسی یک جوان دیگر رو کرد

عبدالله ویسی این فصل با سپاهان روند پرنوسانی داشته است.
ویسی یک جوان دیگر رو کرد

در ابتدای فصل با خرید دروازبان برزیلی، ویسی گمان می‌کرد که دخسوس دیگری را به لیگ برتر آورده است و با اضافه کردن کولیبالی از استقلال‌خوزستان به شجاع خلیل‌زاده انتظار می‌رفت که خط دفاعی سپاهان یکی از قوی‌ترین خطوط دفاعی لیگ برتر شود.اما سپاهان هفته‌های متوالی در دفاع عملکرد خوبی نداشت تا ویسی هم به تغییرات متعدد دست بزند. از قرار دادن شجاع خلیل‌زاده در سمت راست دفاعی تا استفاده از سهرابیان جوان و بی‌تجربه در قلب خط دفاع تیمش. راهکارهایی که همچنان مشکل بزرگ سپاهان را حل نکرده بود.

اما محرومیت دو مدافع اصلی این تیم در بازی با گسترش تبدیل به توفیق اجباری برای ویسی شد. در هفته‌ای که سهرابیان و کولیبالی محروم بودند، سرمربی سپاهان مجبور شد از عارف غلامی 20 ساله در سمت راست خط دفاعش استفاده کند. و این تنها نقطه روشن سپاهان در روز باخت به گسترش فولاد بود.

ویسی هفته قبل و در بازی با صبا هم از غلامی در دفاع راست استفاده کرد و بازی رضایت‌بخش این جوان باعث شد تا پس از هفته‌ها سردرگمی ویسی گره کور خط دفاع سپاهان را تقریبا باز کند. حالا او به غلامی اعتماد کرده و دوباره کمربند میانی دفاع تیمش را با کولیبالی و خلیل‌زاده می‌بندد. شاید که این اتفاق سپاهان را دوباره به یکی از قدرت‌های لیگ برتر تبدیل کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9bqv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ویسی: اگر به همین منوال پیش برویم مجبوریم یک گلزن جذب کنیم
هدف ما کسب پیروزی در مقابل صبای قم است