تاریخ انتشار: 1395/10/16 21:08
کد خبر: 237876

درگیری کی روش و برانکو، یادآور دعوای آجورلو و مایلی کهن!

در سال 1382 تیم ملی ایران در حالی آماده حضور در مقدماتی المپیک 2004 می شد که جمعی از بهترین بازیکنان تاریخ تیم ملی امید در کنار هم گرد آمده بودند تا پس از سالها فوتبال ایران را به المپیک برسانند.
درگیری کی روش و برانکو، یادآور دعوای آجورلو و مایلی کهن!

در آن سال اتفاقاتی که در قبال این تیم رخ داد، نشان داد که محمد دادگان رییس وقت فدراسیون و البته مسوولان ورزش ایران، هرگز قدر گنیجینه ای را که در اختیار دارند نمی دانند. در حالی که این تیم در سال 1381 قهرمان آسیا شده بود و بزرگانی چون کره جنوبی و ژاپن را شکست داده بود، دادگان در انتخابی المپیک از دوست صمیمی خود محمد مایلی کهن استفاده کرد. در همان ایام مایلی کهن برای مدتی مربیگری باشگاه سایپا را هم عهده دار شد و دوشغله بودن خود را چنین توجیه کرد که فدراسیون نمی تواند از نظر مادی، شرایط مساعدی فراهم کند.

به هر شکل سال به انتهای خود نزدیک می شد که امید ایران برای برگزاری یک دیدار دوستانه راهی ژاپن شد. در آن روزها محمد نصرتی و آرش برهانی دو بازیکن پاس از مهره های اصلی تیم ملی امید بودند. اما پاس هم به شدت برای قهرمانی لیگ می جنگید و رقابتی تنگاتنگ با استقلال داشت. پاسی ها دوست نداشتند که بازیکنان خود را برای یک مسابقه دوستانه در اختیار تیم امید قرار دهند و مایلی کهن هم می گفت: پاسی ها باید رسما از فدراسیون عذرخواهی کنند. زیرا آن ها باید تحت هر شرایطی بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار دهند. دعوای مایلی کهن و آجورلو حتی به برنامه 90 هم کشیده شد و سرانجام وقتی اختلافات آن دو پایان یافت که مایلی کهن به دلیل ضعیف ترین نتایج ممکن از تیم ملی اخراج شد و امیدهای پرامیدترین تیم تاریخ ایران را نابود ساخت. یک بار دیگر قبل از حضور در رقابت های بزرگ خودزنی انجام گرفت و تیم ناکام شد.

درگیری کی روش و برانکو، یادآور دعوای آجورلو و مایلی کهن!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39a7yx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خرید مهاجم؛ واجب‌تر از نان شب برای مایلی کهن

عشوری: درباره تمدید قراردادم تابع آجورلو هستم
از همه آنهایی که حمایتم کردند، تشکر می کنم