تاریخ انتشار: 1403/03/18 12:04
آبی‌ها بی‌سر و صدا وارد نقل و انتقالات شدند
کد خبر: 1276794

تمدید قرارداد کاپیتان استقلال / آبی‌پوشان بی سرو صدا وارد نقل و انتقالات شدند

مدیران باشگاه استقلال در اولین گام نقل و انتقالاتی برای تمدید قرارداد با روزبه چشمی اقدام کرده‌اند.
تمدید قرارداد کاپیتان استقلال / آبی‌پوشان بی سرو صدا وارد نقل و انتقالات شدند

به گزارش فرتاک ورزشی

یکی از دغدغه‌های هواداران استقلال برای فصل جدید لیگ برتر پایان قرارداد برخی بازیکنان سرشناس و ملی‌پوش این تیم است. بازیکنانی نظیر روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی و ... که هنوز خبر رسمی درباره تمدید قرارداد آنها به میان نیامده است.

باشگاه استقلال بعد از پایان رقابت‌های لیگ برتر با انتشار بیانیه‌ای به هواداران خود وعده داد که تیم خوبی را برای فصل جدید مسابقات خواهند بست و دیگر موضع رسمی درباره انبوه شایعات پیرامون نیمکت، مدیریت و کادر بازیکنان نگرفته است.

در میان سکوت استقلالی‌ها درباره برنامه‌های نقل و انتقالاتی خود برای لیگ بیست و چهارم اما پیگیری‌های خبرنگار ما حکایت از آن دارد که مدیران مورد تایید هلدینگ خلیج‌ فارس در باشگاه استقلال با یکی از ستاره‌های خود برای تمدید قرارداد رایزنی کرده‌اند.

روزبه چشمی کاپیتان دوم استقلالی‌ها یکی از نفراتی است که قراردادش با این تیم تمام شده و در لیست ارائه شده از سوی جواد نکونام برای فصل بعد هم حضور دارد. از طرف دیگر سابقه روزبه و محبوبیت ویژه نزد طرفداران استقلال سبب شده تا مدیران باشگاه با اولین بازیکنی که برای تمدید قرارداد مذاکره می‌کنند، روزبه چشمی باشد.

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد طی یکی دو روز گذشته از سوی مقامات این باشگاه با مدیربرنامه‌های روزبه چشمی و خود این بازیکن صحبت‌هایی صورت گرفته و حتی یک جلسه نیز میان آنها برگزار شده است.

با این تفاسیر اولین دغدغه نقل و انتقالاتی استقلالی‌ها در فصل جدید تمدید قرارداد روزبه چشمی است؛ با توجه به مذاکرات صورت گرفته، باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این ماجرا پیش خواهد آمد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/yo6v9y

آخرین اخبار