تاریخ انتشار: 1395/12/23 22:50
بهنام برزای:
کد خبر: 223184

از جریمه ام توسط باشگاه بی خبر هستم

هافبک تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه نمی‌دانم چه کسی گفته جریمه شده‌ام، گفت: جریمه‌ای در کار نبوده و من از آن بی‌خبر هستم.
از جریمه ام توسط باشگاه بی خبر هستم

 بهنام برزای پس از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر لوکوموتیو ازبکستان اظهار داشت: بازی جذابی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم با اینکه زمین به دلیل بارش باران کمی ایده‌آل نبود، به یک پیروزی خوب دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: با این پیروزی، صدرنشین گروه خود باقی ماندیم، اما می‌دانیم راه سختی را در پیش داریم و باید آنقدر خوب باشیم تا بتوانیم به دور بعد صعود کنیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص تیم لوکوموتیو ازبکستان گفت: بازیکنان این تیم بسیار فیزیکی و جنگنده بودند ولی توانستیم از این سد دفاعی دو بار عبور کرده و به پیروزی برسیم.

برزای در پاسخ به این پرسش که آیا درست است باشگاه، شما و کاوه رضایی را جریمه کرده است؟ گفت: این را از شما می‌شنوم و بی‌خبرم، اما تا آنجا که در جریان هستم، جریمه‌ای در کار نبوده و چنین اتفاقی هم نخواهد افتاد؛ ما حرف بدی نزدیم و تنها نسبت به شرایط موجود معترض بودیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این برد شیرین را به هواداران تبریک می‌گویم و از آنان تشکر می‌کنم که در این شرایط سخت و بارش باران شدید، ما را در ورزشگاه آزادی تنها نگذاشتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lky98

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب استقلال مقابل لوکوموتیو مشخص شد