تاریخ انتشار: 1395/07/07 15:39
کد خبر: 258919

آبی پوشان اردبیل در حال جذب هوادار دو آتیشه!

رئیس کانون هواداران باشگاه آبی‌پوشان استان اردبیل گفت: در حال حاضر بیش از 2 هزار نفر عضو کانون هواداران باشگاه فرهنگی، ورزشی آبی‌پوشان اردبیل هستند.
آبی پوشان اردبیل در حال جذب هوادار دو آتیشه!

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، رضا اسدی عصر امروز در جمع مدیرعامل و مسؤولان باشگاه آبی‌پوشان در اردبیل اظهار کرد: ما آمادگی تعامل با اصحاب رسانه و خبرنگاران و متولیان حوزه ورزش را داریم که برای اولین بار با حمایت مدیرعامل باشگاه آبی‌پوشان کانون هواداران صاحب یک مجموعه منسجم و متشکل شده تا بتواند پشت سر تیم آبی‌پوشان، این تیم را در مسابقات مختلف همراهی کند.

وی تصریح کرد: ما همان طوری که در تیم سابق شهرداری اردبیل با عشق، علاقه و اشتیاق حاضر شده و در قالب کانون هواداران و لیدرها فعالیت می‌کردیم، امروز نیز به همان روال و سیاق سابق فعالیت می‌کنیم که امیدواریم این حمایت‌ها و همراهی‌ها زمینه انگیزه‌بخشی و توان‌افزایی بیشتر را در تیم آبی‌پوشان فراهم کند.

رئیس کانون هواداران باشگاه آبی‌پوشان استان با ابراز تأسف از همراهی نکردن مسؤولان استانی و شهرستانی در حمایت و کمک به تیم آبی‌پوشان گفت: 12 نفر به عنوان عضو پیشتاز و 2 هزار نفر به عنوان عضو عادی کانون هواداران آبی‌پوشان اردبیل فعالیت می‌کنند که بسیاری از این افراد تحصیلات سطح بالایی دارند.

اسدی با قدردانی از همراهی رسانه‌ها در تلاش شبانه‌روزی برای انعکاس اخبار و رویدادهای تیم فوتبال آبی‌پوشان افزود: ما به شدت نیازمند جذب اسپانسر و همراهی سرمایه‌گذاران هستیم تا بتوانیم کار را به شکل شایسته و مناسب به پیش ببریم تا آبی‌پوشان بتوانند با رغبت و انگیزه مضاعف در عرصه فعالیت حضور پیدا کنند./فارس

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vyokj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تشکر و قدردانی مدیرعامل سردارشهرداری بوکان از هواداران
اختصاصی/