تاریخ انتشار: 1403/03/18 08:49
تیاگو سیلوا:
کد خبر: 1276772

اگر مسی جای نیمار بود باید خداحافظی می‌کرد!

تیاگو سیلوا، کاپیتان سابق چلسی، می‌گوید حتی لیونل مسی هم طاقت انتقاداتی که از نیمار می‌شود را ندارد.
اگر مسی جای نیمار بود باید خداحافظی می‌کرد!

به گزارش فرتاک ورزشی

تیاگو سیلوا که به تازگی با فلومیننزه برزیل قرارداد امضا کرده در مورد نیمار صحبت کرده و از بازیکن برزیلی الهلال در برابر انتقادات دفاع کرد.

کاپیتان سابق چلسی در مصاحبه با تی‌ان‌تی اسپورتس از مهاجمی که مصدوم است و در کوپا آمه‌ریکا بازی نمی‌کند، تمجید کرد.

سیلوا گفت: "من خیلی چیزها را نمی‌فهمم. اگر به نیمار نگاه کنید، هر کاری که او انجام می‌دهد را ساده جلوه می‌دهند اما واقعا انجام هر کاری که او انجام می‌دهد، بسیار دشوار است. هیچ بازیکنی در دنیا وجود ندارد که ویژگی‌ها و کیفیت او را داشته باشد."

تیاگو همچنین قدرت ذهنی این بازیکن برزیلی را با لیونل مسی مقایسه کرد: "نیمار از نظر ذهنی بسیار قوی است. من مصاحبه با مسی را دیدم. اگر مسی با تمام انتقاداتی که نیمار در طول دوران حرفه‌ای‌اش با آن‌ها مواجه شده، مواجه می‌شد، مسی باید خداحافظی می‌کرد! نیمار بسیار قوی است. فشار روی او بیش از حد است، گاهی اوقات طاقت فرساست.

ما به عنوان دوست و همینطور به عنوان همکار می‌بینیم که چقدر تحت فشار است. تنها چیزی که او می‌خواهد این است که خوشحال باشد، نیمار می‌خواهد فوتبال بازی کند. در زمین می‌بینید که او شادتر از خارج از زمین است، او خودش هم گفت که فوتبالیست شدن در برزیل بسیار سخت است."

تیاگو سیلوا از ویژگی‌های این ستاره تمجید کرد و به اهمیت نیمار در تیم ملی برزیل اشاره کرد: "او بازیکنی است که با سرش، با پای چپش، با پای راستش خیلی خوب گل می‌زند، مهارت‌های دریبل زدن و همینطور ارسال پاس گل را دارد، او یک بازیکن کامل است. و مردم می گویند:"اوه، او جام جهانی را نبرد، بنابراین او نمی‌‌تواند چیزی بگوید،" چطور چنین چیزی امکان دارد؟

به بازی‌های که تیم ملی بدون او انجام داد نگاه کنید. نه به این معنی که بازیکنان دیگر کمکی نمی‌کنند، اما نیمار غیرقابل جایگزین است. او در تیم من حتی با یک پا بازی می‌کند اما در عین حال فشار بر او را برای کسب عنوان افزایش می‌دهند. من همیشه می‌خواهم او برنده شود، نه برای اینکه به کسی چیزی را اثبات کند، بلکه به خودش نشان دهد که چه توانایی‌هایی دارد."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/55movm

آخرین اخبار