تاریخ انتشار: 1403/03/18 11:00
کد خبر: 1276784

خوشحالم داستان من و پرسپولیس با جام به پایان رسید/ کسی نمی‌تواند قهرمانی‌های ما را زیر سوال ببرد

وحدت هنانوف مدافع تاجیکستانی پرسپولیس معتقد است این تیم شایسته قهرمانی در این فصل بود
خوشحالم داستان من و پرسپولیس با جام به پایان رسید/ کسی نمی‌تواند قهرمانی‌های ما را زیر سوال ببرد

به گزارش فرتاک ورزشی

وحدت هنانوف مدافع تاجیکستانی پرسپولیس که سومین فصل حضورش را در این باشگاه سپری می‌کرد، بعد از کسب عنوان قهرمانی اعلام کرد این باشگاه را ترک خواهد کرد و به دنبال تیم جدیدی برای آینده فوتبالی خود است. هنانوف که یک بازیکن چند پسته به حساب می‌آید، در این چند فصل حضورش در پرسپولیس کمتر به صورت فیکس بازی کرد و اکثرا نیمکت نشین بود. با این حال او هر زمانی که به زمین می‌رفت، عملکرد خوبی داشت و مهره تاثیرگذاری برای سرخ پوشان بود. با هنانوف قبل از ترک ایران گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید. (این گفت و گو قبل از حضور هنانوف در اردوی تیم ملی کشورش و بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ گرفته شده است)

از قهرمانی با پرسپولیس برای ما بگو!

 خب پرسپولیس بهترین تیم ایران است و همیشه برای قهرمانی می‌جنگد. ما فصل را به امید قهرمانی شروع کردیم و هدفمان از ابتدا مشخص بود. می‌دانستیم هواداران، باشگاه و حتی خود اعضای تیم به چیزی جز قهرمانی راضی نمی‌شوند و برای همین در هر بازی با ذهنیت برنده شدن و قهرمانی بازی کردیم. کار راحت نبود و رقبای خوبی در این فصل داشتیم. می‌دانستیم که اگر سخت کار نکنیم، نمی‌توانیم از عنوان قهرمانی مان دفاع کنیم. در نیم فصل اول شرایط کمی‌سخت شد و چند امتیاز را به راحتی از دست دادیم. با این حال در نیم فصل دوم شرایط عوض شد و نتایج بهتری گرفتیم که در نهایت به قهرمانی ختم شد. خوشحال باز هم با پرسپولیس جام گرفتم و این قهرمانی خیلی لذتبخش بود.

استقلالی‌ها مدعی بودند که پرسپولیس با کمک داور قهرمان شد. در این خصوص چه صحبتی داری؟

 تیم ما شایسته قهرمانی بود و کسی نمی‌تواند قهرمانی‌های ما را زیر سوال ببرد. اشتباهات داوری برای همه تیم‌ها وجود داشت و نمی‌شود گفت پرسپولیس با کمک داوران قهرمان شده است. پرسپولیس بهترین تیم لیگ بود و کاملا شایسته گرفتن جام قهرمانی بود.

در میانه فصل شما تغییر مربی را داشتید. در این خصوص صحبت کن.

 خب آقا یحیی خیلی برای تیم زحمت کشید و جام‌های زیادی با پرسپولیس آورد. شرایط طوری رقم خورد که او از جمع ما جدا شد. روزهای خوبی با آقا یحیی داشتیم و من برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. اوسمار هم شناخت خوبی از تیم و فضای فوتبال ایران داشت و نشان داد مربی خوبی است. نتایج تیم ما در نیم فصل دوم این موضوع را ثابت می‌کند. تیم ما کاملا متحد بود و به خودمان اطمینان داشتیم. کادرفنی و بازیکنان هماهنگی خوبی با هم داشتند و همین موضوع خیلی به قهرمانی ما کمک کرد.

وحدت: خوشحالم داستان من و پرسپولیس با جام به پایان رسید/ کسی نمی‌تواند قهرمانی‌های ما را زیر سوال ببرد

قراردادت با پرسپولیس تمام شده و اعلام کردی دیگر در این تیم نمی‌مانی. در این خصوص چه صحبتی داری؟

 خب من روزهای فوق العاده ای در پرسپولیس داشتم و چند قهرمانی را کسب کردم. پرسپولیس و هوادارانش همیشه در قلب من خواهند ماند ولی شرایط طوری است که باید به فکر انتخاب تیم دیگری باشم. از پرسپولیس به خاطر همه چیز ممنونم و خوشحالم پایان داستان من و پرسپولیس با قهرمانی همراه شد. ۳ فصل خوب را در این تیم گذراندم و حالا باید به دنبال چالش جدیدی باشم. برای پرسپولیس و هوادارانش هم در ادامه آرزوی موفقیت می‌کنم.

مقصد بعدی ات مشخص است؟

 هنوز تصمیمی‌نگرفتم. چند پیشنهاد دارم ولی مشخص نیست چه خواهد شد. باید بعد از بازی‌های ملی کمی‌استراحت کنم و ببینم چه پیش خواهد آمد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/lye8x8

آخرین اخبار