تاریخ انتشار: 1403/03/18 08:59
کد خبر: 1276773

دو بازیکن استقلال در لیست فروش نکونام/ مشتری از شهر نزدیک رسید

دو بازیکن استقلال در لیست فروش نکونام/ مشتری از شهر نزدیک رسید

به گزارش فرتاک ورزشی

یکی از نکات مورد نظر جواد نکونام برای ادامه کار در استقلال جوانگرایی در تیم و تزریق نفرات تازه نفس است.

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد با توجه به تعداد دقایق و دفعات حضور بازیکنان استقلال در ترکیب اصلی این تیم در طول فصل گذشته نام برخی بازیکنان بالای ۳۰ سال این تیم که اثرگذاری کمتری در مسابقات داشتند بین نفرات ین تیم به چشم می‌خورد که یکی از آنها زبیر نیک نفس و دیگری آرمان رمضانی هستند که هر دو آنها در لیگ بعدی به سن ۳۲ سالگی می رسند.

همچنین خبر می‌رسد باشگاه شمس آذر قزوین برای تقویت خط میانی و حمله خود این پیشنهاد را به باشگاه استقلال داده و به شکل غیر رسمی نیز این موضوع را با مدیر برنامه‌های این دو بازیکن مطرح کرده که در صورت موافقت جواد نکونام آرمان رمضانی و زبیر نیک نفس فصل آینده در شهر قزوین و برای تیم شمس آذر توپ بزنند.

قطعاً در روزهای آتی و با گرمتر شدن بازار نقل و انتقالات این موضوع به شکل شفاف‌تری از سوی مسئولان باشگاه استقلال پاسخ داده خواهد شد.

یادآور می‌شود؛ آرمان رمضانی در فصل گذشته لیگ برتر در ۲۷ مسابقه به مدت ۷۳۲ دقیقه برای استقلال به میدان رفت که میانگین حضور ۲۷ دقیقه‌ای در هر بازی را برای خود بر جای گذاشت. او همچنین سه گل برای استقلال نیز به ثمر رساند که این سه گل شامل گل ۳ امتیازی مقابل آلومینیوم اراک (۰-۱)، گل تساوی بخش مقابل شمس آذر قزوین در بازی ۲-۲ و بازی مقابل نساجی مازندران که با نتیجه ۴ بر صفر به سود استقلال تمام شد بود.

همچنین زبیر نیک نفس در این فصل در ۲۳ بازی به مدت ۱۳۴۳ دقیقه به میدان رفت که میانگین ۵۸ دقیقه حضور در ترکیب استقلال در هر مسابقه را برای او به جا گذاشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/66nkvy

آخرین اخبار