تاریخ انتشار: 1397/06/04 18:57
کد خبر: 132858

امیدواری پرسپولیسی ها به درخشش سنگربان ملی پوش

دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس بار دیگر به رقابت‌های آسیایی بازگشته و انتظار می‌رود مقابل الدحیل ستاره سرخپوشان لقب گیرد.

علیرضا بیرانوند که پیش از این سابقه چهار بار کلین شیت مقابل تیم‌های قطر را در کارنامه دارد (الریان، السد و لخویا رفت و برگشت) اکنون در صورتی که بتواند این آمار را به پنجمین کلین شیت برساند، بزرگترین گام را برای دستیابی به نتیجه صعود برای این تیم برخواهد داشت.

بیرانوند که پیش از جام جهانی از او و توانایی‌هایش با تردید یاد می‌شد، در روسیه 270 دقیقه فوق العاده و قابل ستایش را پشت سر گذاشت که اوج کارش برابر پرتغال و مهار پنالتی کریس رونالدو لقب گرفت. شماره یک پرسپولیس اکنون بعد از نمایش جدال مقابل نفت آبادان بار دیگر تحت فشار هجمه‌ها قرار گرفته است و البته این امیدواری بزرگ وجود دارد که بتواند یکبار نیز با نمایشی فوق العاده منتقدانش را به سکوت وادار کند.

به نظر می‌رسد او مقابل خط هجومی الدحیل یکی از روزهای پرکار خود را در پیش داشته باشد و انتظار می‌رود با نمایشی مناسب به برانکو ایوانکوویچ و تیمش برای عبور از این میدان سخت کمک کند. بیرانوند البته در جدال مقابل السد قطر نیز که پرسپولیس در تهران با برتری یک گله به دنبال دستیابی به عنوان صدرنشین بود، نمایشی موفق از خود به جا گذاشت تا اکنون امیدها به او برای جدال دوحه افزایش یابد.

علیرضا بیرانوند در این فصل لیگ قهرمانان 5 کلین شیت ثبت کرده تا جزو برترین دروازه‌بانان این رقابت لقب گیرد و باید امیدوار بود رکورد او مقابل الدحیل افزایش یابد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jjzvk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیرانوند - صنعت نفت؛ آن پشتک لعنتی!