تاریخ انتشار: 1403/03/04 13:59
کد خبر: 1275913

کلید بقا در لیگ برتر در دست مهاجم اهل گامبیا!

ستاره اهل گامبیا صنعت نفت نقش کلیدی در بازی امروز خواهد داشت.
کلید بقا در لیگ برتر در دست مهاجم اهل گامبیا!

بوباکار تراوالی مهاجم اهل گامبیا صنعت نفت آبادان با درخششی که در نیمه نخست مقابل آلومینیوم اراک داشت شرایط فوق‌العاده‌ای برای این تیم در بازی هفته گذشته رقم زد و موقعیت‌های زیادی روی دروازه شاگردان مجتبی حسینی ایجاد کردند.

این بازیکن تکنیکی و سرعتی با حرکات انفجاری که از کناره‌ها انجام داد چندین موقعیت خوب خلق کرد و ضرباتی هم به سمت دروازه آلومینیوم شلیک کرد که با درخشش گوهری و اندکی بدشانسی به گل تبدیل نشد اما در نهایت پاس گل زیبایی برای شنانی ارسال کرد و صنعت نفت نیمه نخست را پیروز به رختکن رفت.

2025747

درخشش دوباره این بازیکن مقابل شمس‌آذر قزوین در این بازی حساس خانگی می‌تواند سه امتیاز مهم برای صنعت نفت به همراه داشته باشد، کادرفنی و هواداران صنعت امیدوار هستند که این بازیکن عملکردی مشابه هفته گذشته ارائه کند و در روند هجومی این تیم تاثیرگذار باشد.

تراوالی بازیکن پا به توپی هست که قدرت حمل توپ خوبی دارد و اگر سرحال باشد می‌تواند این تیم را در فاز هجومی در سطح بالاتری قرار دهد و با توجه به حضور هواداران آبادانی فشار بیشتری روی دروازه شمس آذر ایجاد کنند.

این مسابقه برای صنعت نفت حکم مرگ و زندگی را دارد و در صورتی که در این مسابقه شکست بخورند احتمال سقوط آنها به لیگ آزادگان بیشتر از هرزمان دیگری خواهد بود و این شرایط هم فراهم خواهد بود که با کسب 3 امتیاز مسابقه از قعر جدول جدا شوند و بالاتر از فولاد و استقلال خوزستان قرار بگیرند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/mmgpm8

آخرین اخبار